مجیدی: شکست ما یک دروغ بزرگ است!

فرهاد مجیدی می گوید که نتیجه بازی برابر خورفکان و شکست این تیم عادلانه نبوده است.

مجیدی: شکست ما یک دروغ بزرگ است!

تیم فوتبال اتحاد کلباء در شرایطی که می توانست برنده از زمین خارج شود، اما دیدار برابر خورفکان را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد. دیداری که شاگردان مجیدی تا دقیقه 90 با یک گل از حریف پیش بودند اما در وقت های اضافه، یک پیروزی مهم را از دست دادند.

در این بازی، کلباء یک ضربه پنالتی را نیز از دست داد و نتوانست برتری که با گل استثنایی احمد عامر به دست آورده بود را حفظ کند. گل دقیقه 90+12 آیلتون بوا مورتی تیر خلاصی بود بر پیکر تیم مجیدی و خورفکان توانست بازی باخته را پیروز از زمین خارج شود.

فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی اتحاد کلباء در نشست خبری پس از بازی گفت: اصلاً مستحق شکست نبودیم. کل بازی بجز ۱۰ دقیقه پایانی در اختیار ما بود. تیمی که تا دقیقه ۸۸ یک بر صفر پیش باشد و سپس 2 بر یک بازی را واگذار می‌کند، فقط یک دلیل دارد.

او ادامه داد: دلیل آن نیز این است که در دقایق پایانی، تیم حریف فعال تر و پر تلاش بود و نتیجه را به دست آوردند. باز هم تاکید می کنم که اصلاً مستحق شکست نبودیم. لازم بود که در دقایق آخر بازی تمرکز لازم را داشته باشیم تا نتیجه را حفظ کنیم.

مجیدی در پایان گفت: برخی از بازیکنان مصدوم شدند و مجبور شدیم که آنها را تعویض کنیم که این مسئله به تیم ما لطمه زد. به تیم خورفکان و سرمربی این تیم تبریک می گویم ولی از نظر من نتیجه بازی، یک دروغ بزرگ بود.

اتحاد کلباء با این شکست فرصت رسیدن به رتبه هفتم جدول و قرار گرفتن در رتبه بالاتر نسبت به العین را از دست داد و با 17 امتیاز در رتبه هشتم باقی ماند. شاگردان مجیدی هفته بعد به مصاف تیم قدرتمند الجزیره خواهند رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها