دانشگر خوشحالی گل معروف را انجام نداد

سرانجام در دیدار هفته سیزدهم دانشگر مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود را با پیراهن باشگاه جدیدش را به ثمر رساند.

دانشگر خوشحالی گل معروف را انجام نداد

هواداران استقلال محمد دانشگر را با وجود حواشی مخصوص به خود با شادی‌های خاص پس از گل به خاطر دارند. یکی از مهمترین گل‌های این بازیکن در شهرآورد تهران به ثمر رسید. دانشگر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در شهریور سال ۱۳۹۹ موفق شد در وقت‌های اضافه دروازه پرسپولیس را باز کند. آن بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا استقلال در ضربات پنالتی برنده بازی باشد.این مدافع همچنین در فصل بیست و یکم فوتبال ایران نقش به سزایی در قهرمانی تیم داشت و در بازی حساس استقلال و سپاهان نیز موفق به گلزنی شد.دانشگر که قراردادش با استقلال تهران تا پایان فصل بیست و یکم بود در نهایت تصمیم گرفت از این تیم جدا و پیراهن سپاهان را بر تن کند، اقدامی که با واکنش منفی بسیاری از هواداران استقلال همراه بود. 

پس از جدایی این بازیکن با انتشار پستی احساسی با هواداران استقلال خداحافظی کرد و ضمن دادن این وعده که در آینده از دلیل جدایی‌اش خواهد گفت به آنها قول داد دیگر شادی گل معروفش که با تقلید از مک‌گرگور بوکسور ایرلندی انجام می‌داده را با پیراهن سپاهان تکرار نخواهد کرد.

سرانجام در دیدار هفته سیزدهم دانشگر مقابل نفت مسجد سلیمان اولین گل خود را با پیراهن باشگاه جدیدش را به ثمر رساند و دیگر خبری از آن شادی جنجالی نبود و او این گل را با حرکاتی جدید جشن گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها