ارسلان مطهری در بهترین فرم ممکن

مطهری با به ثمر رساندن سه گل مقابل تیم پرسپولیس از این نظر نیز بهترین آمار را بین هم‌تیمی‌هایش دارد.

ارسلان مطهری در بهترین فرم ممکن

امیر ارسلان مطهری مهاجم ۲۴ ساله تیم استقلال که در دو بازی پایانی این تیم در لیگ برتر و سوپرجام تاثیرگذارترین بازیکن استقلال به شمار می‌رفت در دو دیدار دوستانه تیمش موفق به گلزنی شد.

مطهری در هفته یازدهم در دقیقه ۸ پاس گل محمد محبی مقابل هوادار را ارسال کرد تا استقلال با همان یک گل، سه امتیاز حساس قبل از تعطیلی لیگ را به دست بیاورد. در بازی سوپرجام نیز همین بازیکن در دقیقه ۵۲ گل قهرمانی تیمش مقابل نساجی مازندران را به ثمر رساند.

مطهری که در طول روزهای شروع تمرینات دوباره استقلال جزو بهترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت در مصاف هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان زننده گل اول استقلال در دقیقه ۶ بود. بازی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و با همان تک گل از خطر شکست در این بازی دوستانه گریخت. اما مطهری در بازی دوم مقابل ملوان بندر انزلی باز هم موفق به گلزنی شد. او در اواخر نیمه دوم روی پاس امیرعلی صادقی پنجمین گل استقلال را به ثمر رساند تا با این گل به ساپینتو اعلام کند که من باید در دربی فیکس بازی کنم.

ناگفته نماند؛ در جمع بازیکنان حال حاضر استقلال امیر ارسلان مطهری با به ثمر رساندن سه گل مقابل تیم پرسپولیس از این نظر نیز بهترین آمار را بین هم‌تیمی‌هایش دارد و به عنوان یکی از دربی‌بازهای استقلال به شمار می‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها