عنایتی: تفکرات ساپینتو را نپسندیدم

رضا عناینی پیشکسوت استقلال معتقد است یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر را شاهد بودیم.

عنایتی: تفکرات ساپینتو را نپسندیدم

رضا عناینی پیشکسوت استقلال معتقد است یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر را شاهد بودیم.

رضا عنایتی پیشکسوت استقلال در خصوص ارزیابی اش از دربی ۹۹ اظهار داشت: یکی از بهترین دربی های چند سال اخیر را شاهد بودیم و دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: هم استقلال و هم پرسپولیس به دنبال پیروزی بودند و به همین دلیل هربار که به گل می رسیدند یا گل می خوردند دوباره حمله می کردند تا نتیجه را جبران کنند.

عنایتی در خصوص اینکه می گویند تعویض های ساپینتو خوب نبوده تصریح کرد: تفکرات ساپینتو را درباره بازیکنانی که به صورت جایگزین به زمین آمدند نپسندیدم. شاید اگر من بودم برای حفظ نتیجه کارهای دیگری را انجام می دادم اما به هر حال باید به نظر سرمربی احترام گذاشت.

پیشکسوت استقلال در خصوص اینکه آیا این تیم می تواند عنوان قهرمانی را کسب کند افزود: استقلال پتانسیل کسب دوباره عنوان قهرمانی را دارد. استقلال از نظر مهره تیم کاملی در لیگ برتر است و اگر کمی تلاش کند کسب دوباره قهرمانی دور از دسترس نیست.

عنایتی در خصوص اینکه آیا با وی در خصوص هدایت تیم امید ایران مذاکره صورت گرفته یا خیر گفت: با بنده هیچ صحبتی صورت نگرفته است. امیدوارم هرکسی به عنوان سرمربی انتخاب می شود در این راه موفق شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها