شوخی پرسپولیسی‌ها گولسیانی؛ بوی گلزنی به استقلال را می‌دهی!

گئورگی گولسیانی یکی از خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود.

شوخی پرسپولیسی‌ها گولسیانی؛ بوی گلزنی به استقلال را می‌دهی!

گئورگی گولسیانی یکی از خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که از سپاهان به سرخ پوشان پیوست. این مدافع گرجستانی ۳۱ سال سن داد و بعد  از حضور در ذوب آهن، نساجی و سپاهان پیراهن سرخ پوشان را بر تن کرد.

پرسپولیس فصل قبل در کارهای دفاعی نمایشی ناامید کننده داشت و به همین خاطر یحیی گل محمدی خیلی زود خواستار جذب پورعلی گنجی و گولسیانی شد و در نهایت این دو بازیکن پیراهن سرخ پوشان را برتن کردند.

خرید جدید پرسپولیس از همان ابتدا در ترکیب تیم جا افتاده و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. او خیلی زود در ترکیب پرسپویلس جا افتاده است و نشان می‌دهد که مدافع قابل اعتمادی است. از نکات مثیت این بازیکن بی حاشیه بودن او است و برخلاف بسیاری از مدافعان اصلا اهل حاشیه و یا بازی خشن نیست و به ندرت با بازیکنان حریف درگیری پیدا می‌کند و این باعث می‌شود تا او با نهایت تمرکز در ترکیب سرخ پوشان به میدان رود. همچنین گولسیانی جزو مدافعان گلزن لیگ برتر ما به شمار می‌رود که این توانایی و مهارت را در سپاهان اصفهان و پیش تر نساجی مازندران نشان داده بود.

آمادگی این مدافع گرجی در تمرینات و قدرت سرزنی اش باعث شده که همبازیانش تصور کنند او می‌تواند یکی از گلزنان دربی پیش رو لقب بگیرد. هرچند دربی روز سه شنبه لغو شد اما همبازیان گولسیانی هنوز دست از سر او برنداشته‌اند!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها