ماتیچ: فکر نمی‌کنم پوگبا منچستریونایتد را ترک کند/ مقابل تیم لمپارد کار سختی خواهیم داشت

هافبک صرب منچستریونایتد احتمال ماندن ‌هم‌تیمی فرانسوی‌اش در این تیم را زیاد می‌داند.

با وجود انتشار اخبار مختلف درباره آینده پل پوگبا و احتمال رفتن او به تیم‌هایی مانند رئال مادرید و یوونتوس، نمانیا ماتیچ معتقد است که هافبک فرانسوی شیاطین سرخ فصل آینده هم در این تیم بازی خواهد کرد.

ماتیچ گفت: بدون شک پوگبا بازیکن بزرگی است و برای تیم ما اهمیت فراوانی دارد. باید دید چه می‌شود. او بازیکن منچستریونایتد است و قطعاً اگر بماند همه ما خوشحال خواهیم شد. من تصور نمی‌کنم که او از منچستریونایتد جدا شود اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است.

ماتیچ 31 ساله ادامه داد: بازیکنانی که تیم ما الان دارد، همگی آماده بازی هستند. نمی‌دانم که باشگاه قبل از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات بازیکن دیگری هم خواهد خرید یا نه. من فکر می‌کنم که بازیکنان ما از وضعیت‌شان راضی هستند و البته همه ما از اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب‌مان استقبال می‌کنیم. با این حال من از برنامه‌های باشگاه بی‌اطلاع هستم. فقط همین را می‌دانم که بازیکنان فعلی حاضر در رختکن کیفیت لازم برای بازی در منچستریونایتد را دارند و آنها در زمین بازی هم این موضوع را به اثبات خواهند رساند.

ماتیچ اولین بازی رسمی خود در فصل جدید را مقابل تیم سابقش چلسی انجام خواهد داد، تیمی که هدایت آن به هم‌تیمی پیشین او فرانک لمپارد سپرده شده است.

ماتیچ که سال 2017 از چلسی به منچستریونایتد پیوست، درباره تیمی که لمپارد ساخته اظهار داشت: چلسی بازیکنان خوب فراوانی دارد پس کارمان مقابل آنها آسان نخواهد بود. برای آنها هم البته بازی آسان نیست، چون ما تیم بسیار خوبی داریم. بدون شک بازی جالبی را شاهد خواهیم بود. لمپارد آدم فوق‌العاده‌ای است و زمان بازیگری‌اش هم بازیکن بزرگی بود. او همیشه بسیار حرفه‌ای بود و من هم برای او آرزوی موفقیت می‌کنم، البته نه برای اولین بازی‌اش در این فصل!

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها