مهاجری فعلا اخراج نمی‌شود

مدیرعامل جدید نفت مسجدسلیمان می‌گوید از مهاجری به عنوان سرمربی تیم‌شان حمایت خواهد کرد.

مهاجری فعلا اخراج نمی‌شود

ابوذر شجاعی مدیرعامل جدید باشگاه نفت مسجد سلیمان مدیرعامل جدید MIS درباره حضور خودش در رأس مدیریت باشگاه اضافه کرد: من قبلاً هم به عنوان سرپرست مدیرعاملی و عضو هیأت‌مدیره در باشگاه انجام وظیفه کرده‌ام. آقای یزدی هم به مجموعه باشگاه اعلام کرده بودند که قادر به ادامه همکاری نیستند. در نهایت تصمیم بر این شد که من کارم را شروع کنم.

شجاعی در پایان گفت: می‌خواهیم نفت را به روزهای خوبش بازگردانیم. مدیران محترم وزارت نفت به عنوان مالکین اصلی و مدیران محترم مناطق نفت‌خیز جنوب در این راه همراه ما هستند و حتماً به نتیجه خواهیم رسید.

که به تازگی جانشین هدایت یزدی شده، شب گذشته در گفتگویی درباره آخرین شرایط تیم فوتبال باشگاه اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: با آقای مهاجری جلسه خوبی برگزار کردیم، کمبودهای باشگاه را بررسی کردیم و جداً معتقدیم مشکل اصلی باشگاه، مباحث مالی است.

وی دربارهٔ شرایط ادامه همکاری باشگاه با مهاجری گفت: ایشان سرمربی ماست و از او حمایت می‌کنیم. روشن است که تیم نفت خودش را از نظر فنی ثابت کرده است، لذا باید یک سری امور مدیریتی انجام شود که تیم به شرایط ۶هفته ابتدایی خودش برگردد.

شجاعی با اشاره به درخواست مهاجری برای جذب بازیکن جدید توضیح داد: مشخصاً باید این اتفاق بیفتد، حتماً جلسات دیگری با آقای مهاجری خواهیم داشت که خواسته‌های ایشان را بررسی و به مرحله اجرا بگذاریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها