دربی، زنگ خطر بزرگ برای بیرانوند و حسینی

در دوئل میان گلرهای اصلی تیم ملی، چهار مرتبه دروازه حسینی و بیرانوند باز شد.

دربی، زنگ خطر بزرگ برای بیرانوند و حسینی

مصدومیت علی بیرو برابر انگلیس باعث شد تا سیدحسین در دقیقه بیست وارد زمین شود و اگر وقت های اضافه هر 2 نیمه را حساب کنیم، او بیش از 90 دقیقه در دروازه تیم ملی حضور داشت. در تقابل برابر ولز نیز کاپیتان استقلال به عنوان گلر شماره یک به بازی گرفته شد و توانست در این دیدار سخت، دروازه اش را بسته نگه دارد و بالاخره در بازی سوم دوباره بیرانوند به گلر تیم کی روش تبدیل شد.

با وجود اتمام رقابت های جام جهانی، اما رقابت حسینی و بیرانوند برای حضور در دروازه تیم ملی ادامه دارد، چرا که رقابت های جام ملت های آسیا در پیش است و این 2 دروازه بان نیز از انگیزه های زیادی برخوردارند تا بتوانند در این رقابت ها، نظر کادرفنی را به خود جلب کنند.

دربی روز گذشته نیز به صحنه تقابل بیرانوند و حسینی تبدیل شده بود. 2 سنگربانی که از جام جهانی برگشته بودند و می خواستند از همین شهرآورد، دوئل برای جام ملت ها را استارت بزنند که البته اولین تقابل آنها، نمره چندان مثبتی را برای این دروازه بانان به بار نیاورد.

تقریبا می توان گفت که بیرانوند و حسینی روی هر چهار گل بازی، واکنش خاصی از خود نشان ندادند. حسینی روی هر 2 گل خروج های اشتباهی داشت، بیرانوند نیز تنها نظاره گر باز شدن دروازه اش روی گل های چشمی و مطهری بود.

در هر حال حاضر، امیر عابدزاده و پیام نیازمند به عنوان جدی ترین رقبای بیرانوند و حسینی آماده حضور در ترکیب تیم ملی هستند. هر چند که یک بازی دربی نمی تواند مبنای قضاوت گلرهای استقلال و پرسپولیس باشد اما می توان از این شهرآورد به عنوان یک زنگ خطر برای آنها نام برد تا هم سیدحسین و هم علی بیرو در بازی های بعدی سرخابی ها، به مانند همیشه قدرتمندتر ظاهر شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها