گروسی: امیدوارم تیم ملی باخت مقابل انگلیس را فراموش نکند

در تمام ادواری که ایران در مسابقات بوده است، چنین موقعیتی برای تیم ملی به وجود نیامده است.

گروسی: امیدوارم تیم ملی باخت مقابل انگلیس را فراموش نکند

یک پیشکسوت فوتبال ایران امیدوار است ملی‌پوشان به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی صعود کنند.

محسن گروسی، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۲ بر صفر ملی‌پوشان مقابل ولز در هفته دوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد: تیم ملی یعنی همین. ما در بازی‌های گذشته، به خاطر سیستم‌های غلط، نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما در بازی مقابل ولز نمایش خوبی داشتیم و دفاعی بازی نکردیم. بازیکنان تیم ملی آزادانه عمل کردند و از لاک دفاعی بیرون آمدند. ولز فکرش را نمی‌کرد که تیم ملی هجومی بازی کند. بیشتر فرصت‌های بازی دست تیم ملی بود و موقعیت های ولز را هم سید حسین حسینی مهار کرد. به نظر من، تیم ملی فوتبال خوبی مقابل ولز ارائه داد و اگر تیم ملی به گل نمی‌رسید، پایان خوبی برای این بازی قلمداد نمی‌شد.

او با تاکید به این مساله که تیم ملی باید روحیه بالای خود را در بازی مقابل آمریکا هم ادامه دهد، خاطرنشان کرد: امیدوارم که تیم ملی باخت مقابل انگلیس را فراموش نکند. تیم ملی باید برد مقابل ولز را فراموش کند. تیم ملی اگر در باد این بازی بخوابد، شاید دچار مشکلاتی شود اما ما در کل بازیکنان خوبی داریم. در رقابت‌های جام جهانی فقط چند تیم بودند که توانستند فوتبال خوبی ارائه دهند. امیدوارم تیم ملی بتواند پیروزی مقابل ولز را فراموش کند و برای مساوی به مصاف تیم ملی آمریکا نرود.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره تیم ملی فوتبال آمریکا و عملکرد این تیم گفت: تیم ملی فوتبال آمریکا، تیم خوبی است و این‌طور نیست که ما توان برد آمریکا را نداشته باشیم. باید تیم ملی مقابل آمریکا باهوش بازی کند. شما نگاه کنید، ژاپن، آلمان را می‌برد و عربستان هم موفق شد آرژانتین را شکست دهد. پیروزی مقابل آمریکا دور از انتظار نیست و تیم ملی باید تمرکز در بازی داشته باشد و دوندگی خوبی در بازی داشته باشد تا بتواند در میدان موفق عمل کند.

گروسی در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به صعود تیم ملی به دور بعدی جام جهانی امیدوار هستید؟ گفت: در تمام ادواری که ایران در مسابقات بوده است، چنین موقعیتی برای تیم ملی به وجود نیامده است که با کسب یک امتیاز بتواند به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی صعود کند. ما در جام جهانی ۱۹۹۸، در بازی آخر خود با آلمان بازی داشتیم که تیم سختی بود اما در این دوره ما در بازی سوم خود با آمریکا بازی داریم  که با ما تقریبا هم‌سطح است و به نظر من شرایط مناسبی برای صعود داریم و امیدوارم در نهایت تیم ملی بتواند عملکرد موفقیت‌آمیزی از خود ارائه دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها