تلاش ارسلان برای رسیدن به مجیدی و جباری

ارسلان مطهری در تلاش است تا برای چهارمین بار در شهرآورد پایتخت گلزنی کند.

تلاش ارسلان برای رسیدن به مجیدی و جباری

ارسلان مطهری فصل عجیبی را تجربه می کند. بازیکنی که به واسطه پر بودن فهرست بازیکنان بزرگسال آبی پوشان، در آستانه جدایی از این تیم بود و حتی مدتی نیز از حضور در تمرینات محروم شد اما در جمع شاگردان ساپینتو باقی ماند و اکنون نیز مهاجم شماره یک تیمش محسوب می شود.

مطهری که در تعطیلات نیم فصل لیگ نوزدهم و با نظر فرهاد مجیدی از ذوب آهن به استقلال پیوست، در همان روزهای نخست عضویت در این تیم و در اولین تجربه حضور در دربی پایتخت، توانست 2 مرتبه دروازه پرسپولیس را باز کند. البته آن بازی در نهایت با تساوی 2 – 2 به پایان رسید و بریس ارسلان برای پیروزی در شهرآورد کافی نبود.

سومین گل این بازیکن در جریان یک تساوی 2 – 2 دیگر به ثبت رسید. در دربی 94 بود که مطهری در همان دقیقه دوم و روی غافلگیری خط دفاعی پرسپولیس، با یک شوت محکم دروازه حامد لک را گشود که آن بازی نیز با تساوی به پایان رسید.

حالا مطهری که در میان بازیکنان استقلال سابقه بیشترین گل زده در دربی پایتخت را دارد، در پی به ثمر رساندن چهارمین گل خود برابر پرسپولیس است. در صورتی که امروز پای ارسلان به گلزنی باز شود، او به رکورد فرهاد مجیدی و مجتبی جباری می رسد که آنها نیز موفق شده اند در شهرآوردهای پایتخت چهار بار دروازه رقیب دیرینه را باز کنند.

باید دید که مطهری که با انتخاب فرهاد مجیدی به استقلال پیوست، می تواند امروز به رکورد سرمربی سابق خود برسد یا خیر.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها