اکبری: هیچ خاطره تلخی از دربی ندارم/ بازیکنان باید قدر این بازی مهم را بدانند

بهترین دربی که در آن حضور داشتم همان دربی معروف است که بازیکنان دو تیم دعوا کردند.

 اکبری: هیچ خاطره تلخی از دربی ندارم/ بازیکنان باید قدر این بازی مهم را بدانند

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد، هیچ خاطره بدی از بازی در دربی تهران ندارد.

یدالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دربی تهران که روز سه‌شنبه برگزار خواهد شد، گفت: این بازی همیشه حساس و حیثیتی است و بازیکنان و هواداران دو تیم هم برای یکدیگر کُری می‌خوانند. فکر می‌کنم با توجه به تعطیلی طولانی‌مدت مسابقات لیگ برتر، این بازی کیفیت فنی چندانی نداشته باشد و هر تیمی از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، برنده خواهد شد. 

وی در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی پیش روی استقلال و پرسپولیس خاطر نشان کرد: دوست دارم تیم محبوبم برنده شود و امیدوارم استقلال سه امتیاز را بگیرد. البته پرسپولیس هم تیم خوبی است و مربی باهوشی مثل یحیی گل‌محمدی دارد.

بازیکن پیشین استقلال راجع به اینکه شیرین‌ترین و تلخ‌ترین خاطره‌اش از دربی چیست، تصریح کرد: من هیچ خاطره بدی از دربی ندارم و حتی اگر شکست هم خورده باشیم باید بگویم که همه خاطرات گذشته برایم شیرین است. وقتی شما جلوی صدهزار نفر حضور در این بازی بزرگ را تجربه می‌کنید همیشه خاطرات خوب در ذهن‌تان باقی می‌ماند و من معتقدم که بازیکنان فعلی دو تیم باید قدر چنین بازی مهمی را بدانند، چون زمان به سرعت سپری می‌شود و شاید این بازیکنان در آینده با حسرت در مورد دربی صحبت کنند.

اکبری در پایان حرف‌هایش خاطرنشان کرد: بهترین دربی که در آن حضور داشتم همان دربی معروف است که بازیکنان دو تیم دعوا کردند. آن بازی جذاب و تماشایی همه چیز داشت و مطمئناً در ذهن هواداران فوتبال باقی می‌ماند. هر وقت به گذشته فکر می‌کنم با این فکر می‌کنم که چه روزهایی را پشت سر گذاشتیم. واقعاً دربی‌هایی که در آنها بازی کردم هیچ وقت از یادم نمی‌رود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها