دلیل برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس در روز وسط هفته

سازمان لیگ اعلام کرده که دربی استقلال و پرسپولیس قرار است روز سه‌شنبه برگزار شود و این در حالی است که طی هفته‌های اخیر، دیدارهای لیگ طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار شده بود.

دلیل برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس در روز وسط هفته

برگزاری دربی حساس در زمانی غیرمتعارف و در وسط هفته، سوالات زیادی را شکل داده است. با این حال سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات دو عامل اصلی پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین ایام سوگواری را دلیل اعلام این تاریخ برای انجام این بازی معرفی کرده است.

وی در این رابطه اظهار کرد: بعد از آن تاریخ، ایام شهادت وجود دارد و ما نمی‌توانستیم در تاریخ دیگری بازی را برگزار کنیم. می‌خواستیم روز پنجشنبه یا جمعه باشد منتهی شرایط برگزاری در پایان هفته نبود. از سوی دیگر ما باید با اجرای مسابقات به فکر ایام پنجره نقل و انتقالاتی هم باشیم. از آن طرف این محدودیت هم وجود دارد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در واکنش به اینکه برگزاری یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ در وسط هفته، چالش‌های بزرگی برای هواداران دو تیم ایجاد خواهد کرد، گفت: در خصوص انتقاد حق دارند، اما کاری نمی‌شود، کرد. از این جهت که در فصل سرما قرار داریم ساعت 17:30 را انتخاب کردیم، چراکه امکان برگزاری بازی دیرتر از این ساعت وجود نداشت. زودتر از آن هم، به دلایل شرایط شغلی طوری تنظیم کردیم که بتوانند بازی را تماشا کنند. البته ساعت برگزاری مسابقه با نظر شورای تامین امکان تغییر دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها