گزینه‌های نیمکت تیم امید چه کسانی هستند؟

دیگر گزینه ای که برای هدایت تیم امید مطرح است محرم نوید کیا مربی پیشین تیم سپاهان است.

گزینه‌های نیمکت تیم امید چه کسانی هستند؟

ر دوره پیشین مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید بود که نتوانست به همراه این تیم نتایج خوبی بگیرد و در همان مرحله گروهی از دور مسابقات کنار رفت. شهریور ماه قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم امید به پایان رسید و بعد از آن ترجیح داد به آلمان برگردد. پرهیزکار، سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال پیش تر خبر داده بود که ما تصمم داشتیم قرارداد مهدی مهدوی کیا را تمدید کنیم اما این چهره استقبالی برای ادامه همکاری با تیم امید نشان نداد.

واقعیت این است فدراسیون فوتبال هنوز به طور رسمی با هیچ مربی ای در این زمینه وارد مذاکره رسمی نشده است. به این خاطر که نخست باید پیشنهاد کمیته فنی به اعضای هیات رئیسه مورد تایید اعضاء قرار گیرد و بعد از آن کمیته جوانان وارد مذاکره با مربی مورد نظر شود. ابتدا از غلامرضا عنایتی به عنوان یکی از گزینه ها نام برده شد. مربی ای که فصل گذشته سرمربی تیم هوادار بود و این تیم را از لیگ یک به لیگ برتر آورد و به همراه این تیم در لیگ برتر هم عملکرد خوبی داشت. او در ابتدای فصل از این تیم جدا شد و جای خود را به ساکت الهامی داد.

دیگر گزینه ای که برای هدایت تیم امید مطرح است محرم نوید کیا مربی پیشین تیم سپاهان است. مربی ای که این فصل هم می توانست هدایت گر تیم سپاهان باشد اما ترجیح داد از سمت خود کناره گیری و جای خود را به مورایس بدهد.

پیرامون حضور مجتبی حسینی، سرمربی تیم پیکان در تیم امید هم زمزمه هایی شده است. مربی ای که در دو فصل اخیر به همراه جوانان در پیکان خوب نتیجه گرفته است. مجتبی حسینی در این خصوص مصاحبه ای هم داشت و اعلام کرد بیشتر مایل است در تیم پیکان به کار خود ادامه دهد. البته این مربی صادقانه گفت فدراسیون فوتبال مذاکره ای با او برای هدایت تیم امید نداشته است.

دیگر مربی ای که احتمال حضورش در تیم امید می رود، ساکت الهامی است. مربی ای که این فصل با میانگین سنی 25.9 هدایت گر یکی از تیم های جوان لیگ برتر است و تیمش از نظر ارایه سبک فوتبال یکی از تیم های خوب لیگ برتر بشمار می رود.

کدام یک از این گزینه ها هدایت تیم امید را برعهده خواهند گرفت؟ یک اتفاق خوب اینکه این بار تصمیم فدراسیون فوتبال محول کردن هدایت تیم امید به یکی از مربیان لیگ برتری است. با این اتفاق مربی تیم امید با شناخت کافی از جوان های لیگ برتر تیمش را گزینش خواهد کرد و این می تواند به موفقیت تیم امید کمک کند. از سویی دیگر انتخاب مربی از دل لیگ برتر برای تیم امید موجب ایجاد تعامل بین باشگاه ها و تیم امید می شود.

تیم امید سال آینده در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا شرکت خواهد کرد. تیم های برگزیده این مسابقات راهی المپیک پاریس می شوند. پیش بینی می شود تیم امید همانند تیم ملی از روزهای فیفا در فروردین ماه برای آغاز تمرینات دوباره و هم چنین برگزاری بازی های دوستانه استفاده کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها