درخشان: غیبت دیاباته به ضرر پرسپولیس است

به نظر من استفاده از تمام داشته‌های تیم خصوصا درباره بحث تاکتیکی در نتیجه دربی تعیین کننده خواهد بود.

درخشان: غیبت دیاباته به ضرر پرسپولیس است

چیزی به شروع دربی نمانده و در این فرصت پرداختن به اینکه برگزاری چنین بازی حساسی بعد از یک تعطیلی طولانی مدت تصمیم درستی است یا خیر به موضوعی تبدیل شده که اکثر کارشناسان و اهالی فوتبال درباره آن صحبت می‌کنند.

در همین خصوص حمید درخشان سرمربی سابق سرخ‌ها به خبرنگار ما گفت: شاید به خاطر شرایط دو تیم در جدول بازی سختی را شاهد باشیم اما به اعتقاد من تعطیلی طولانی مدت لیگ قطعا تاثیر خودش را در این بازی خواهد گذاشت. طبیعتا در چنین شرایطی نباید انتظار یک بازی باکیفیت داشته باشیم چرا که چنین انتظاری وقتی درست است که دو تیم در شرایط بازی و آمادگی کامل باشند. از این واقعیت نیز نباید غافل شویم که در اکثر مواقعی که دربی در کوران مسابقات بوده و تیم‌ها آماده بوده‌اند هم بازی چندان دلچسبی انجام نداده‌اند چه بسا حالا که لیگ مدت زیادی تعطیل بوده است.

وی در همین باره افزود: با همه این‌ها امیدوارم دو تیم نهایت تلاش خود را به کار گیرند و بازی قابل قبولی ارائه دهند تا هواداران نیز از تماشای آن لذت ببرند.

مربی و کارشناس فوتبال در واکنش به احتمال شکسته شدن رکورد ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده در دربی در صورت کلین شیت بیرانوند عنوان کرد: قاعدتا رکوردها برای شکسته شدن هستند و این موضوع همواره در فوتبال وجود داشته است. بنابر این امیدوارم که این اتفاق بیفتد و بیرانوند بتواند رکوردشکنی کند.

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر غیبت شیخ دیاباته در بازی مقابل استقلال گفت: این خیلی بد است که ما در شرایط بسیار حساسی که به بازیکنان خارجی خود نیاز شدیدی داریم این بازیکنان مصدوم شوند. این مصدومیت به ضرر کل تیم پرسپولیس است. ببینید مگر ما در لیگ چند بازی حساس می‌توانیم داشته باشیم؟ یکی از این بازی‌های مهم دربی است که متاسفانه دیاباته بخاطر مصدومیت در آن حضور ندارد.

وی درباره احتمال استفاده از سروش رفیعی به جای دیاباته اظهار داشت: هر بازیکنی که جایگزین شود انتخابش قابل احترام است منتها وقتی شما در تیمت بازیکن خارجی داری انتظارت این است که در حساس ترین بازی‌ها با حضورشان به تیم کمک کنند. وقتی در چنین مقاطعی محروم یا مصدوم هستند باید آن را به حساب بدشانسی بگذاری و آن را یک نقطه تاریک برای تیم در نظر بگیری.

درخشان در خصوص اینکه برای این دربی تجربه پرسپولیسی‌ها بیشتر است یا استقلالی‌ها پاسخ داد: مسلما برای این دربی کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس نسبت به استقلال باتجربه‌تر هستند ولی صرفا تجربه کافی نیست و هر تیمی که بتواند استفاده بهتر از تاکتیکی که در زمین پیاده می‌کند داشته باشد در نهایت برنده بازی است. به نظر من استفاده از تمام داشته‌های تیم خصوصا درباره بحث تاکتیکی در نتیجه دربی تعیین کننده خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها