۴ نماینده پرسپولیس در ترکیب اصلی مقابل انگلیس؟

حال باید منتظر بود و دید درنهایت کی روش تیمش را با چه ترکیبی راهی میدان انگلستان خواهد کرد.

۴ نماینده پرسپولیس در ترکیب اصلی مقابل انگلیس؟

تیم ملی فوتبال در حالی روز دوشنبه هفته پیش رو به مصاف تیم ملی انگلستان می رود که به احتمال زیاد تمام بازیکنان پرسپولیسی حاضر در اردو در ترکیب ثابت به میدان خواهند رفت.

به نظر می رسد حضور وحید امیری و علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی قطعی است. به هرحال علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم ملی است و اگر اتفاقی رخ ندهد، انتخاب اول کی‌روش برای دروازه تیم ملی در دیدار مقابل انگلیس خواهد بود. آمار فوق العاده او به همراه بازی های خوبی که ارائه داده باعث می شود تا علاوه بر آمادگی بالایی که دارد به کمک تجارب بین المللی زیاد و حضور در جام جهانی قبلی، به اولین گزینه کی‌روش برای درون دروازه تیم ملی تبدیل شود.

وحید امیری نیز با توجه قدرت جنگندگی و دوندگی بالایی که دارد باعث می شود تا گزینه اصلی کی روش باشد. فراموش نکنیم که تبحر امیری برای بازی در مناطق مختلف زمین و چند پسته بودن کافی است تا یک بازیکن بدون جانشین در ترکیب تیم ملی باشد. به تمام این ها درخشش امیری در جام جهانی و تجربه بالای او را نیز اضافه کنید تا دریابید علت حضور او در ترکیب اصلی کی روش چیست.

 

 

به جز امیری و بیرانوند، پورعلی گنجی و ترابی نیز شانس زیادی برای حخور در ترکیب اصلی دارند.

اگرچه پورعلی گنجی برای حضور در خط دفاعی و بازی کنار حسین کنعانی زادگان رقبایی چون شجاع خلیل زاده و مجید حسینی را پیش رو می بیند، اما حضور احتمالی خلیل زاده در پست دفاع راست باعث می شود تا شمار8 تیم ملی با توجه به تجربه حضور در جام جهانی قبلی، شانس بیشتری نسبت به بقیه داشته باشد. ضمن این که او در آخرین بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل تونس نیز یک نیمه بازی کرد.

مهدی ترابی به زعم کارشناسان کم شانس ترین بازیکن برای حضور در ترکیب اصلی است اما با توجه به دودندگی بالای ترابی و درخشش او در دو بازی تدارکاتی قبلی به احتمال زیاد او شانس بیشتری نسبت به علی قلی زاده برای حضور در ترکیب 11 نفره تیم ملی خواهد داشت.

حال باید منتظر بود و دید درنهایت کی روش تیمش را با چه ترکیبی راهی میدان انگلستان خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها