5 روز تا پایان مهلت پرداخت پول رضایت قایدی

باشگاه استقلال تا روز جمعه هفته جاری فرصت دارد مابقی پول رضایتنامه مهدی قایدی را پرداخت کند.

5 روز تا پایان مهلت پرداخت پول رضایت قایدی

در شرایطی که مشکل نشستن پول رضایتنامه محمد محبی به حساب باشگاه سانتاکلارای پرتغال هنوز حل نشده و خطر ترک استقلال توسط این مهاجم بوشهری آبی‌ها را تهدید می‌کند، حالا یک پرونده دیگر ممکن است اختلالاتی را ایجاد کند.

مهدی قایدی در ابتدای فصل با قراردادی قرضی از شباب الاهلی امارات به استقلال پیوست. طبق تفاهم‌نامه امضا شده میان مدیران وقت استقلال با باشگاه اماراتی باید پول رضایتنامه قایدی در دو قسط پرداخت می‌شد. قسط اول به حساب باشگاه اماراتی رفته اما قسط دوم که حدود 200 هزار دلار است، هنوز پرداخت نشده است.

بر اساس قرارداد امضا شده میان آجورلو و مدیران وقت شباب الاهلی ، استقلال باید در تاریخ 18 آذر ماه مبلغ قسط دوم را به حساب باشگاه اماراتی واریز کند و اگر این اتفاق نیفتد، باشگاه شباب الاهلی می‌تواندقایدی را به تیم خود برگرداند.

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال و همکاران او حالا یک دغدغه بزرگ دیگر هم بر مشکلات قبلی شان اضافه شده است. آنها که با مشکلات مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند، حالا باید 200 هزار دلار دیگر(با نرخ کنونی ارز حدود هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان) تهیه کرده و به حساب باشگاه اماراتی واریز کنند تا مشکلی از بابت قایدی نصیب شان نشود.

باید دید در شرایط بحرانی استقلال از نظر مالی، مدیران باشگاه چگونه از پس هزینه ها و طلبکاران خود برخواهند آمد. آنها طبق وعده فتح‌الله‌زاده تا روز شنبه نیز باید دریافتی همه بازیکنان را به 40 درصد قراردادها برسانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها