شکایت دوومیدانی کاران استقلال از کیهانی

دوومیدانی کاران باشگاه استقلال به علت پرداخت نشدن مطالباتشان از رئیس فدراسیون دوومیدانی شکایت کردند.

شکایت دوومیدانی کاران استقلال از کیهانی

در حالی که چند هفته دیگر لیگ دوومیدانی قرار است برگزار شود اما دوومیدانی کاران باشگاه استقلال هنوز حقوق فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند. 

برهمین اساس دوومیدانی کاران استقلال شکواییه ای در مورد پرداخت نشدن مطالباتشان از سوی فدراسیون دوومیدانی تنظیم و  به بازرسی وزارت ورزش و جوانان ارائه کردند. 

عباس ملکی عضو سابق هیئت مدیره باشگاه استقلال با کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی طی توافقی اقدام به تشکیل تیم دوومیدانی با نام استقلال تهران در لیگ باشگاه های دوومیدانی در فصل ۹۷ کردند که در نهایت این تیم در این فصل به نایب قهرمانی دست یافت.

با توجه به قوانین لیگ دوومیدانی و اساس نامه مسابقات باید قرارداد مکتوب بین باشگاه و ورزشکار در فدراسیون دوومیدانی ثبت شود که فدراسیون نسبت به این قانون تخلفی را مرتکب شده و از این موضوع صرف نظر کرده است.

با توجه به قول شفاهی از سمت کیهانی که در حضور اعضای تیم مبنی بر پرداخت پاداش و دستمزد ورزشکاران این تیم برحسب اطمینان و اعتماد به صحبت بالاترین مرجع در فدراسیون با همه توان در مسابقات شرکت کردند.

به نظر می‌رسد که با توجه به شیوه متداول در ورزش کشور، باشگاه استقلال باید پرداختی بیش از ۱۰ درصد داشته باشد. ورزشکاران با توجه به قول رئیس فدراسیون دوومیدانی در این یک سال تنها ۱۰ درصد و یا کمتر مطالبات خود را دریافت کردند و بخش بیشتر معوقات خود را نگرفته اند و تاکنون هم اقدامی مبنی بر پرداخت مطالبات از باشگاه استقلال و یا فدراسیون دوومیدانی صورت نگرفته است.

با توجه به نزدیک شدن به مجمع پایانی فدراسیون دوومیدانی و انتخابات ریاست این فدراسیون از بازرسی وزارت ورزش و جوانان خواهشمندیم تا زمان حضور کیهانی در فدراسیون نسبت به پیگیری مطالبات ورزشکاران اقدامات لازم را مبذول فرمایید تا از ضایع شدن حق ورزشکاران این رشته ورزشی جلوگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها