برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در شهریورماه قطعی است

تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با هنگ کنگ در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی بازی تدارکاتی برگزار می‌کند.

برگزاری دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در شهریورماه قطعی است

تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم رقابت‌های مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آسیا، با تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه شده است. ملی پوشان کشورمان نخستین بازی خود در این مرحله را ۱۹ شهریور در ورزشگاه ملی هنگ کنگ مقابل شاگردان میکسو پاتلاینن برگزار می‌کنند.

با توجه به تقویم خالی شاگردان مارک ویلموتس برای روز ۱۴ شهریور که در آن بازی‌های دور اول مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود، مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند با استفاده از این فرصت برای ملی پوشان دیداری تدارکاتی ترتیب بدهند.

با وجود منتفی شدن برگزاری بازی تدارکاتی با تیم‌هایی مانند قطر، بنگلادش و گرجستان، مهدی تاج و همکارانش همچنان مشغول مذاکره با مسئولان تیم‌هایی که سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان پیشنهاد داده، هستند تا در صورت فراهم شدن شرایط ملی پوشان فوتبال ایران، پیش از بازی با هنگ کنگ یک بازی دوستانه برگزار کنند.

با توجه به برنامه بازی‌های رسمی و دوستانه تیم‌های آسیایی در شهریور ماه، به نظر می‌رسد برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی با تیم‌های این قاره منتفی است و مسئولان فدراسیون در تلاش هستند تیمی از یک قاره دیگر را برای روز‌های ۱۰ تا ۱۴ شهریور انتخاب کنند.

مهدی تاج امروز (دوشنبه) درباره برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی گفت: بازی تدارکاتی برگزار می‌شود. باید بازی‌هایی را برگزار کنیم که با تیم‌های هم گروه مان همخوانی داشته باشد. با توجه به قرعه کشی مقدماتی جام جهانی، رقبایمان را شناختیم. مارک ویلموتس هم برای برگزاری بازی دوستانه، پیشنهاد‌هایی داشته است که روی این تیم‌ها کار می‌کنیم. باید بازی‌هایی را انجام بدهیم که به سود تیم ملی باشد و با حریفانمان در مقدماتی جام جهانی همخوانی داشته باشد. فکر می‌کنم این اتفاق هم رخ می‌دهد.

اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با هنگ کنگ دهه اول شهریور آغاز خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها