تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با هنگ کنگ به مصاف قطر می‌رود

شاگردان مارک ویلموتس پیش از برگزاری دیدار رفت با هنگ کنگ در دیداری تدارکاتی به مصاف میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ می‌روند.

تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با هنگ کنگ به مصاف قطر می‌رود

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران امروز (جمعه) در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم اعلام کرد تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از برگزاری دیدار با کامبوج در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اردویی را در کشور میزبان جام جهانی برگزار خواهد کرد و در دیداری تدارکاتی که پشت در‌های بسته برگزار می‌شود به مصاف شاگردان فلیکس سانچز باس می‌رود.

قطری‌ها که به دلیل میزبانی جام جهانی از حضور در رقابت‌های مرحله نهایی مقدماتی معاف هستند از فیفا درخواست کرده اند برنامه بازی‌های این تیم به شکلی باشد که این تیم جای استراحت در هفته اول و ششم پایانی مرحله دوم مقدماتی در هفته‌های پنجم و دهم این رقابت‌ها استراحت کند تا با توجه به حضورش در مسابقات کوپا آمه ریکا ۲۰۲۰ فرصت بیشتری برای استراحت و آماده سازی خود برای سفر به کلمبیا و آرژانتین داشته باشند.

طبق پیگیری‌های خبرنگار ما منظور تاج از زمان برگزاری دیدار تدارکاتی با قطر پیش از دیدار رفت با هنگ کنگ بوده و شاگردان مارک ویلموتس پیش از این بازی که ۱۹ شهریور برگزار خواهد شد اردویی را در کمپ اسپایر برگزار کرده و در آن زمان به مصاف قهرمان جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا می‌روند.

دلیل این امر هم شباهت آب و هوایی کشور قطر با هنگ کنگ است و فدراسیون در نظر دارد تیم ملی با برگزاری این بازی تدارکاتی در آب و هوای شرجی دوحه خود را با شرایط آب و هوایی کشور هنگ کنگ تطبیق بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها