مقابل امریکا حسینی بازی می‌کند یا بیرانوند؟

در بازی با آمریکا علیرضا بیرانوند بازی کند بهتر است یا سیدحسین حسینی؟

مقابل امریکا حسینی بازی می‌کند یا بیرانوند؟

بعد از مصدومیت علیرضا بیرانوند در دیدار با انگلیس کارلوس کی روش دو دستی بر سر خود زد که این یک واکنش ناخودآگاه بود که مورد نقد هم قرار گرفت. خیلی ها بر این عقیده بودند، تماشای این صحنه روحیه سیدحسین حسینی را پایین آورد و او با یک روحیه نامطلوب راهی زمین شد. به نظر می رسد این رفتار کارلوس کی روش به خاطر از دست دادن یک مهره خوب در ترکیب بود نه اینکه حسینی دروازه‌بان بی‌کیفیتی است و اگر این طور بود در بازی سرنوشت ساز با ولز به او اعتماد نمی‌کرد.

حالا از اردوی تیم ملی خبر می رسد، شاید علیرضا بیرانوند مهیای بازی با آمریکا شود. بدون شک او اگر شانس همراهی تیم ملی را در ادامه مسابقات از دست داده بود به تهران بر می‌گشت تا بینی‌اش را جراحی کند، ادامه حضور او در اردوی تیم ملی بدین معناست که باز هم می تواند در ترکیب تیم ملی به میدان بیاید.

در بازی با آمریکا علیرضا بیرانوند بازی کند بهتر است یا سیدحسین حسینی؟ به نظر می رسد دیگر فرقی نمی کند. علی بیرو که بارها و بارها توانمندی‌اش را در چارچوب دروازه تیم ملی نشان داده و سیدحسین حسینی هم در بازی با ولز نشان داد به اندازه او قابل اعتماد است. به واقع کاپیتان استقلال دیگر دروازه‌بان بازی با انگلیس نیست. این بازی برای همیشه بایگانی شد و تیم ملی واقعی، تیمی بود که در برابر ولز بازی کرد.

ایران–آمریکا با کدام نفرات؟ 11 بازیکن گزینش شده از سوی کارلوس کی روش سعی می کنند، در این دیدار همانند دیدار با ولز بدون نقص بازی کنند و به طور حتم تیم روی نیمکت هم آماده است تا با صلاحدید سرمربی برای تغییر وضعیت وارد میدان شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها