اگر کی‌روش نبود، جایی برای روزبه و رامین هم نبود

کارلوس کی‌روش پس از نشستن بر روی نیمکت تیم ملی، این 2 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

اگر کی‌روش نبود، جایی برای روزبه و رامین هم نبود

چنانچه کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب نمی‌شد، گلزنان دیدار دیروز برابر ولز نیز در قطر حضور نداشتند.

روزبه که مهمترین گل دوران زندگی خود را وارد دروازه ولز کرد، حتی یک بار نیز توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد اما کارلوس کی روش که علاقه خاصی به سبک بازی این بازیکن دارد، او را با خود به قطر برد که دقیقا به مانند چهار سال قبل و در زمان جام جهانی 2018، سرمربی پرتغالی بابت این انتخاب با انتقاداتی روبرو شد ولی چشمی به خوبی جواب این اعتماد را داد.

واقعیت این است که حتی عملکرد روزبه در برخی از بازی های استقلال نیز با انتقاد روبرو شده بود و شاید اگر یک ماه پیش، یک نظرسنجی را میان هواداران استقلال انجام می دادید، کمتر کسی نام چشمی را میان آبی پوشانی که قرار است عازم قطر شوند، می نوشت اما روزبه توانایی هایش را درون زمین به میلیون ها نفر ثابت کرد و نشان داد این توانایی و شایستگی افراد است که نتیجه یک بازی را رقم می زند و نه اسم های مورد علاقه هواداران.

بعد از روزبه، نفر بعدی رضاییان است. تقریبا همه علاقه‌مندان به فوتبال از علاقه اسکوچیچ به سبک بازی صادق محرمی خبر دارند. سرمربی کروات برای این پست، بازیکنان دیگری مانند صالح حردانی، دانیال اسماعیلی‌فر و حتی عارف غلامی را دعوت کرد اما خبری از رامین نبود.

با این حال، کارلوس کی‌روش پس از نشستن بر روی نیمکت تیم ملی، این 2 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد و در این بین، بسیاری فکر می کردند نهایتا رامین مسافر قطر می شود و روزبه جایی در لیست تیم ملی نخواهد داشت اما نه تنها اینگونه نشد بلکه هر 2 بازیکن مورد علاقه سرمربی پرتغالی عازم قطر شدند و در دیدار حساس مقابل ولز، تاریخ سازی کردند.

در واقع می توان گفت دست تقدیر به سمتی پیش رفت که کی روش 2 بازیکنی را با خود به قطر ببرد که احتمال دعوت از آنها در صورت ابقای دراگان اسکوچیچ بسیار پایین بود و همین بازیکنان هر 2 گل ایران برابر ولز را به ثمر رساندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها