پیروزی بزرگ فولاد هرمزگان در تبریز

تیم فوتبال فولاد هرمزگان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور در تبریز دست به کار بزرگی زد و تیم مدعی و صدرنشین مس سونگون را که از بازیکنان لیگ برتری بهره می‌برد، با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد و نخستین شکست نماینده استان آذربایجان شرقی را به ثبت رساند.

پیروزی بزرگ فولاد هرمزگان در تبریز

 

در این دیدار، شاگردان نادر غله‌بانی با ترکیب مجتبی روشنگر، مظفر خسروانجم، حسام مقصودی، عبدالله بحری، علی زاهدی، جواد پزشک‌پور، فؤاد نجاهی‌زاده، علی خبر، میلاد قنبری، عنایت‌الله بوته و هادی دهقانی به میدان رفتند و در نیمه دوم حسن رمون‌زاده، مازیار شفایی، رامین جهانبخش، عبدالرحمن واحدیان و احمد نورنعیمی وارد زمین شدند.

اعضای تیم فوتبال فولاد هرمزگان که برای پیروزی در این دیدار هم‌قسم شده بودند، با تلاش بازیکنان و کادر فنی و خلق موقعیت‌های پیاپی، نشان دادند که مستحق پیروزی هستند و در نهایت در دقیقه 57، هادی دهقانی با فراری زیبا و جا گذاشتن وحید شیخ‌ویسی توانست دروازه تیم مس سونگون را باز کند و سه امتیاز شیرین را برای نماینده هرمزگان به ارمغان بیاورد. با این پیروزی تیم فولاد هرمزگان با کسب 10 امتیاز در رده پنجم گروه الف مسابقات قرار گرفت و چهاردهم آذرماه در بجنورد باید مصاف اترک بجنورد برود.

مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد هرمزگان گفت: نشان دادیم که فولاد هرمزگان از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است.

نادر غله‌بانی با بیان اینکه برای پیروزی برابر مس سونگون نقشه و برنامه خاصی داشتیم، اظهار کرد: تیم مس سونگون از بازیکنان مطرح و لیگ برتری بهره می‌برد و همین موضوع کار را برای ما سخت کرده بود؛ اما شیوه بازی این تیم سبب شد تا تیم فولاد هرمزگان بتواند راحت‌تر در زمین بازی کند و نبض بازی را در دست بگیرد.

وی با اشاره به اینکه از عملکرد تک‌تک شاگردانم رضایت دارم، عنوان کرد: بازیکنان تمامی خواسته‌هایم را در زمین اجرایی کردند و به‌خوبی توانستیم نقشه‌ها و طرح‌های خود را در زمین پیاده کنیم.

غله‌بانی با بیان اینکه اگر کمی دقت به خرج می‌دادیم با اختلاف بیش از دو گل پیروز از زمین خارج می‌شدیم، تصریح کرد: اگر کمی در زدن ضربات نهایی موفق‌تر عمل می‌کردیم، اکنون صدرنشین گروه اول بودیم.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برنامه‌ریزی و تدارک مناسب بتوانیم در دیدارهای آتی به اهداف لازم دست پیدا کنیم و به جایگاه اصلی خود برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها