پرداخت‌های متغیر و خودزنی استقلال!

علی فتح‌الله‌زاده با وجود مشکلات مالی همین یک موضوع را در استقلال حل کند، قدم بزرگی برداشته است.

پرداخت‌های متغیر و خودزنی استقلال!

روز گذشته با حضور علی فتح‌الله‌زاده در زمین فوتبال مجموعه انقلاب و صحبت هایی که او با بازیکنان استقلال داشت، تصور می شد بازیکنان این تیم تمرینات را از سر بگیرند اما باز هم این اتفاق رخ نداد تا اعتصاب استقلالی‌ها به 48 ساعت برسد. البته بازیکنان استقلال و در نهایت، ساپینتو قبول کردند که به باشگاه برای رفع مشکلات مالی فرصت دهند اما به دلیل طولانی شدن صحبت‌ها و مذاکرات، بازیکنان تصمیم گرفتند، به سبب عدم تمرکز و دوری از مصدومیت‌های احتمالی  تمرین نکنند. به نظر می رسد امروز شاهد شروع تمرینات دوباره بازیکنان تیم استقلال باشیم. به خصوص که مدیرعامل استقلال، در یک تصمیم درست، در این ماجرا حق را به بازیکنان تیمش داد و در مصاحبه با رسانه های گروهی از آنها دفاع کرد و از همه مهمتر اینکه به آنها قول داد، پیش از دربی میزان پرداخت دستمزد همه بازیکنان را به 40 درصد برساند.

نکته عجیب در استقلال جدا از مشکلات مالی، پرداخت‌های متغییر به بازیکنان است! مبلغ قراردادهای بازیکنان یک تیم چه در ایران و چه در سایر کشورها متفاوت است اما رویه مرسوم، رعایت عدالت و تساوی در درصد پرداختی به بازیکنان است. مدیر عامل باشگاه استقلال در اولین جلسه با بازیکنان هم تاکید کرد: "تصور می‌کردم همه بازیکنان درصد دریافتی‌شان از باشگاه یکسان باشد اما میزان دریافتی را که دیدم، متوجه شدم برخی از بازیکنان 30 درصد گرفته‌اند، برخی دریافتی‌شان کمتر از 10 درصد است و برخی از بازیکنان هم پولی نگرفته‌اند!" این موضوع به تنهایی کافی است که یک تیم را به هم بریزد و در تیم تفرقه ایجاد کند. بازیکنان فوتبال همانند حلقه‌های زنجیر هستند و نمی‌شود یکی از بندها را حذف کرد. مهاجم گل می‌زند اما اگر پاس دروازه‌بان به مدافع نباشد توپ به مهاجم می‌رسد؟

علی فتح‌الله‌زاده با وجود مشکلات مالی همین یک موضوع را در استقلال حل کند، قدم بزرگی برداشته است چون در این صورت اگر مشکل مالی در تیم رخ دهد این برای همه خواهد بود، نه فقط برای گروهی از بازیکنان.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها