حسینی: استقلال بر خلاف ما در شرایط مسابقه قرار دارد

امیدوارم فردا هر دو تیم بتوانند با تمام توان‌شان در زمین حاضر شوند.

حسینی: استقلال بر خلاف ما در شرایط مسابقه قرار دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تأکید کرد، این باشگاه کار دشواری برای حفظ علیرضا کوشکی داشته و در نهایت به جدایی او رضایت داده است.

به گزارش مستقل آنلاین،  سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال پیکان مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: واقعیت این است که ما تا پیش از تعطیلات شرایط خوبی داشتیم و بچه‌های‌مان روند خوبی را در پیش گرفته بودند. متأسفانه با شروع تعطیلات و رسیدن نیم‌فصل و نقل‌وانتقالات چند بازیکن‌مان را از دست دادیم و مجبور شدیم یک بازیکن را بفروشیم و چند بازیکن دیگر هم خواهان جدایی بودند. وی در ادامه یادآور شد: در این مدت تنها کار خوب ما این بود که خوب تمرین کردیم. امیدوارم که فردا یک بازی خوب مقابل تیم خوب استقلال انجام دهیم. بازی اول بعد از تعطیلات سخت می‌شود به ویژه اینکه تیم تغییراتی را هم داشته باشد. البته ما همیشه نگاه‌مان مثبت است و سعی کردیم کمبودهای‌مان را با تمرین جبران کنیم و ان‌شاءالله فردا بازیکنان یک بازی خوب انجام دهند. سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سؤال که تغییر زمان این دیدار چه تأثیری روی عملکرد پیکانی‌ها گذاشته است، گفت: به هر حال یک اتفاقی است که زمانش گذشته و درباره آن صحبت نکنیم، بهتر است. در آن زمان ما شرایط خوبی داشتیم، با این حال امیدوارم فردا هر دو تیم بتوانند با تمام توان‌شان در زمین حاضر شوند.

حسینی در پاسخ به این پرسش که برگزاری بازی با استقلال پس از دیدار آبی‌پوشان با هوادار تأثیری در روند آنها خواهد داشت، تصریح کرد: به هر شکل ما بعد از تعطیلات اولین بازی‌مان را انجام می‌دهیم، ولی استقلال یک بازی رسمی انجام داده و برای آنها بهتر شد و در شرایط مسابقه قرار دارند، ولی ما نزدیک به 17 روز است که بازی نکرده‌ایم.

وی در واکنش به طرح این موضوع که وضعیت نقل‌وانتقالات پیکان نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: به هر شکل ما یک مقدار مشکلات مالی داشتیم و نگه داشتن کوشکی کار سختی برای باشگاه شده بود. تیم‌های زیادی دنبال او بودند و با توجه به اینکه یک مقدار به این ترانسفر نیاز داشتیم و باید قراردادها را پرداخت می‌کردیم، باشگاه مجبور به این کار بود. سایر بازیکنان هم خودشان خواهان جدایی هستند و این موضوع یک مقدار نگران‌کننده است، ولی فکر می‌کنم با کار بیشتر و انسجام بهتر بتوانیم این جابه‌جایی‌ها را جبران کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها