نورافکن می‌توانست جزو دعوت‌شده‌ها باشد

درخشان: انتخاب چهار دروازه‌بان عجیب نبود

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که انتخاب چهار دروازه‌بان برای حضور در جام جهانی عجیب نبود.

درخشان: انتخاب چهار دروازه‌بان عجیب نبود

سرمربی پیشین پرسپولیس تأکید کرد که انتخاب چهار دروازه‌بان برای حضور در جام جهانی عجیب نبود.

حمید درخشان در مصاحبه با مستقل آنلاین، درخصوص لیست تیم ملی برای جام جهانی قطر گفت: در مجموع لیست بازیکنان تیم ملی بد نبود و شاید یکی دو نفر می‌توانستند در این لیست حضور داشته باشند ولی سلیقه سرمربی از هر چیزی مهم‌تر است. شاید بازیکنی مثل امید نورافکن می‌توانست جزو دعوت شده‌ها باشد ولی باید به تفکرات کی‌روش احترام بگذاریم. این را هم باید در نظر گرفت که نفرات فعلی فوتبالیست‌های باکیفیتی هستند. 

درخشان درخصوص میانگین سنی بالای تیم ملی خاطرنشان کرد: تمام داشته‌های ما همین است و مگر در این چند سال بازیکنی ساخته‌ایم که جانشین این نفرات شوند؟ بازیکنانی که در اردو هستند تجربه خوبی دارند و در جام جهانی قبلی هم بازی کرده‌اند، اگر میانگین سنی تیم ملی در این جام بالا رفته است دلیلش این است که در ساختن بازیکن و میدان دادن به جوان‌ها کمبود داشته‌ایم.

وی درارتباط با اینکه آیا ایران می‌تواند به دور حذفی جام‌جهانی صعود کند تأکید کرد: کار ما بسیار سخت است و باید شانس هم داشته باشیم که به صعود فکر کنیم. بازی اول بسیار مهم است و اگر بتوانیم نتیجه بگیریم تأثیر مثبت خودش را در دو بازی بعدی خواهد گذاشت. 

درخشان در مورد دعوت از چهاردروازه‌بان به اردوی تیم ملی گفت: به‌هرحال ممکن است مصدومیتی برای گلرها به وجود بیاید و من فکر می‌کنم انتخاب چهار دروازه‌بان عجیب نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها