سه بازی دوستانه گل گهر در اردوی ترکیه

برنامه کامل تیم فوتبال گل گهر در ایام جام جهانی مشخص شد.

 سه بازی دوستانه گل گهر در اردوی ترکیه

تمرینات تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از 14 روز استراحت، شنبه 21 آبان از سر گرفته شد.

کادرفنی تیم گل گهر پیش از شروع تعطیلات، ضمن چِک کردن وزن و میزان چربی بدن بازیکنان، برنامه تمرینی ویژه‌ای را برای هر یک در نظر گرفت. بازیکنان گل‌گهر در این مدت در دسته‌های مختلف تحت نظر یکی از مربیان تیم، برنامه‌های تمرینی انفرادی را پیگیری کردند.

پس از شروع تمرینات نیز وزن و میزان چربی بازیکنان چِک و از آن‌ها تست بدنی گرفته شد. بر این اساس مشخص شد که افت بدنی محسوس و نگران کننده‌ای در تیم وجود ندارد. به این ترتیب کادرفنی گل‌گهر آمادگی بدنی بازیکنان را در سطح قابل قبول حفظ کرد.

شاگردان قلعه‌نویی تمرینات خودشان را در تهران ادامه می‌دهند و سپس سه شنبه هفته بعد در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی دانشجویان خواهند رفت.

پس از این بازی کاروان گل‌گهر راهی سیرجان می‌شود و ضمن برپایی اردویی 7-6 روزه در این شهر، دیدار تدارکاتی دیگری را نیز پشت سر خواهد گذاشت.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده، بازیکنان گل گهر در بازگشت به تهران قرار است یک بازی دوستانه را روز یازدهم آذر مقابل ذوب آهن برگزار کنند. پس از این بازی نیز اعضای تیم برای سه بازی دوستانه، روز دوازدهم آذر راهی ترکیه خواهند شد. حضور گل‌گهر در کشور ترکیه حدودا 9روزه و فقط برای انجام بازی تدارکاتی است.

گفته می‌شود تیم‌هایی از سوپرلیگ ترکیه و همچنین کشورهای غرب اروپا مدنظر کادرفنی گل گهر برای انجام بازی تدارکاتی قرار دارند. شاگردان قلعه‌نویی پس از انجام این دیدارها به کشور بر می‌گردند تا تمرینات را برای بازی هفته دوازدهم پیگیری کنند.

تیم گل گهر سیرجان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، روز 28 آذر میزبان هوادار تهران خواهد بود. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها