جریمه استقلال و ذوب‌آهن در احکام جدید انضباطی AFC/ الزورا به خاطر اتفاقات دیدار با ذوب‌آهن نقره داغ شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه‌های استقلال و ذوب‌آهن ایران را جریمه کرد.

جریمه استقلال و ذوب‌آهن در احکام جدید انضباطی AFC/ الزورا به خاطر اتفاقات دیدار با ذوب‌آهن نقره داغ شد

کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، آرای جدید خود را صادر کرد که براساس آن، باشگاه‌های استقلال و ذوب‌آهن ایران جریمه شده‌اند. بخشی از احکام AFC به شرح زیر است:

* باشگاه الزورای عراق به دلیل اتفاقات دیدار مقابل ذوب‌آهن ایران و به خاطر عدم توانایی در سازماندهی مسابقه و هدایت تماشاگران، به یک جلسه بازی بدون تماشاگر و 85 هزار دلار جریمه محکوم شد. محرومیت هواداران الزورا به نخستین دیدار این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا موکول می‌شود.

* باشگاه استقلال به دلیل پرتاب نارنجک هواداران این تیم و به خاطر عدم توانایی در مدیریت هواداران خود در دیدار برابر الدحیل قطر، 10 هزار دلار جریمه شد که در صورت تکرار این مورد، باشگاه با جریمه سنگین‌تری مواجه خواهد شد. این ششمین باری بود که تماشاگران استقلال مرتکب این تخلف شدند.

* باشگاه ذوب‌آهن به دلیل حضور یک تماشاگر این تیم در دیدار برابر الوصل امارات در زمین در پایان مسابقه چهار هزار و 500 دلار و به خاطر حضور فرد اضافه بر کاروان تیم، سه هزار دلار جریمه شد. تخلف اول باشگاه ذوب‌آهن برای چهارمین مرتبه تکرار شد.

* باشگاه العین امارات به خاطر دست ندادن بازیکنان این تیم برابر استقلال در دیدار برگشت دو تیم، هزار و 500 دلار پرداخت کند.

*سهند رضاپور بازیکن تیم فوتسال زیر 20 سال ایران در دیدار این تیم برابر ژاپن در نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، به دلیل رفتار تند در مقابل نماینده رسمی مسابقات از زمین اخراج شد. او به خاطر این رفتار، 2 هزار دلار جریمه و 6 ماه از مسابقات تعلیق شد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها