AFC: منصوریان از ورزشگاه زعبیل خاطرات خوبی دارد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی آماری از بازی ذوب آهن ایران با الاتحاد عربستان منتشر کرد.

AFC: منصوریان از ورزشگاه زعبیل خاطرات خوبی دارد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی آماری به دیدار ذوب آهن ایران و الاتحاد عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت. این بازی ساعت ۲۰:۳۰ فردا دوشنبه در ورزشگاه زعبیل امارات برگزار می شود.

سایت AFC نوشت: «با وجود اینکه الاتحاد نتایج ضعیفی در لیگ عربستان گرفت و دهم شد، این تیم قدرتش را در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد. قهرمان دو دوره آسیا هیچ گاه در مرحله یک هشتم نهایی حذف نشده و خوزه لوییس سیرا سرمربی الاتحاد امیدوار است این سنت را ادامه بدهد.»

در ادامه این گزارش آمده است: «با حذف استقلال و پرسپولیس از مرحله گروهی، ذوب آهن تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست. آنها بدون شکست و با ۱۲ امتیاز با صدرنشینی در گروه A راهی مرحله یک هشتم شدند. تیم اصفهانی برای چهارمین بار به مرحله حذفی می رسد و دو بار در مرحله یک هشتم حذف شده است از جمله سال گذشته.

بهترین نتیجه ذوب آهن با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۰ رقم خورد؛ جایی که این تیم مقابل سئونگنام کره جنوبی شکست خورد.

علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن خاطرات خوبی از ورزشگاه زعبیل دارد؛ جایی که آنها موفق شدند در مرحله گروهی با نتیجه ۳ بر یک تیم الوصل را شکست بدهند. امیر ارسلان مطهری در آن شب گل دوم ذوب آن را به ثمر رساند که یکی از سه گل او در آسیا محسوب می شود.

الاتحاد آخرین بار در سال ۲۰۱۸ و در جریان جام باشگاه های عربی با الوصل در زمین زعیبل بازی کرد و آن بازی با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها