بیرانوند: فکر می‌کردم به نیکاراگوئه ۵ گل می‌زنیم ولی سورپرایز شدیم

ما می‌توانیم تاریخ جام جهانی را طوری بسازیم تا سال‌های سال در دل مردم ماندگار باشد.

بیرانوند: فکر می‌کردم به نیکاراگوئه ۵ گل می‌زنیم ولی سورپرایز شدیم

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران تصور می‌کرده است که این تیم در مصاف با نیکاراگوئه به یک برتری پرگل دست پیدا می‌کند. 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند بعد از دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل نیکاراگوئه اظهار داشت: بازی خوبی بود و به نوعی سورپرایز شدیم. آنها تیم خوبی داشتند. پیش از بازی وقتی نگاه‌شان کردم گفتم چهار پنج گل می‌زنیم، ولی واقعاً سورپرایز‌مان کردند. این بازی‌ در ادامه به ما خیلی کمک می‌کند و در آینده این موضوع مشخص خواهد شد. یک ماه بدون بازی بودیم و امروز هم 10 بازیکن بزرگسال‌ داشتیم و بیشتر به بازیکنان زیر 21 سال بازی داده شد. به این بازیکنان تبریک می‌گویم که اولین بازی‌ ملی‌شان را انجام دادند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیست‌وپنجم آبان ماه با تونس بازی داریم که آن مسابقه با حضور لژیونر‌ها برگزار می‌شود. امیدوارم بتوانیم اتفاق مهمی در جام جهانی رقم بزنیم که سال‌های سال برای مردم ماندگار باشد.

دروازه‌بان تیم ملی درباره لباس‌های این تیم هم گفت: کیفیت و طراحی لباس‌ها خوب است و سرمربی هم راضی بوده است. ان‌شاءالله همه چیز دست به دست هم دهد تا موفق شویم.

بیرانوند در خاتمه تأکید کرد: تمام تمرکز‌مان را گذاشتیم تا در جام جهانی از فوتبالی که ارائه می‌کنیم، لذت ببریم. ما می‌توانیم تاریخ جام جهانی را طوری بسازیم تا سال‌های سال در دل مردم ماندگار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها