قاسمپور: کی‌‌روش با استفاده از بازیکنان لیگ برتری به دنبال کنترل افکار عمومی است

باید کاری کنیم که در جام جهانی بازی با کیفیتی به نمایش بگذاریم.

 قاسمپور: کی‌‌روش با استفاده از بازیکنان لیگ برتری به دنبال کنترل افکار عمومی است

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال می‌گوید کی‌روش با تمرین بازیکنان ملی‌پوش شاغل در لیگ برتر، خواهان کنترل افکار عمومی و رضایت باشگاه‌ها است.

ابراهیم قاسم‌پور در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال ایران و گلایه بعضی مربیان درباره بازیکنان ملی‌پوش، اظهار داشت: شرایط تیم ملی حاد و حساس است و ما جام جهانی را در پیش داریم؛ اما از طرف دیگر باشگاه‌ها هزینه می‌کنند و اگر مربی نتیجه نگیرد زیر سوال می‌رود و تبعات بدی دارد. واقعیت این است نفرات شاغل در لیگ برتر که کی‌روش برای تمرین انتخاب می‌کند 90 تا 95 درصد جز انتخاب نهایی کی‌روش نیستند. ما 16 لژیونر داریم طبیعی است که سرمربی 90 درصد لیست خود را با آنها پُر کند.

وی افزود: سوال این است که تمرینات بازیکنان شاغل در لیگ به چه منظور زیر نظر کی‌روش برگزار می‌شود؟ آیا کی‌روش بدنسازی و روند آماده‌سازی تیم‌های لیگ برتری را قبول ندارد؟ با نگاه به لیگ برتر کاملاً مشخص می‌شود چه بازیکنی به عنوان جایگزین در لیست پایانی تیم ملی جای می‌گیرند. به نظرم کی‌روش با استفاده از این بازیکنان به دنبال کنترل افکار عمومی، دور ماندن از حواشی و جلب رضایت تیم‌های لیگ برتری است.

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی می‌تواند از گروه صعود کند، گفت: در فوتبال همه چیز ممکن است. در جام جهانی هیچ بازی آسانی وجود ندارد؛ اما قطعاً بعضی گروه‌ها نسبت به گروه دیگری سطح پایین‌تری دارند. به نظرم گروه ما نسبت به گروه‌های دیگر آسان‌تر است. ضمن اینکه حضور بازیکنان لژیونر اعتماد به نفس و سطح فوتبال ما را بالا می‌برد. ما مقابل اروگوئه نشان دادیم دست و پا بسته نیستیم. با اینکه گروه ما آسان است اما این دلیل  نمی‌شود ما هم هیچ کاری انجام ندهیم و دست روی دست بگذاریم. باید کاری کنیم که در جام جهانی بازی با کیفیتی به نمایش بگذاریم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها