سجادی: همه مشتاق شنیدن بهترین خبرها از تیم ملی هستند

هیئت دولت پیگیر شما و تیم ملی و اتفاقات خوبی است که ان‌شاءالله با تلاش شما در قطر می‌افتد.

سجادی: همه مشتاق شنیدن بهترین خبرها از تیم ملی هستند

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان چهارشنبه شب با حضور در اردوی تیم ملی در فضایی صمیمی و گرم با سرمربی، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی دیدار کرد.

در این دیدار که همزمان با صرف شام ملی‌پوشان بود، در ابتدا کارلوس کی‌روش به معرفی دستیاران خود به وزیر ورزش و جوانان پرداخت و سجادی با تشکر و تقدیر از مربیان تیم ملی، برای آنها در مأموریت پیش رو آرزوی موفقیت کرد. در ادامه وزیر ورزش و جوانان به همراه سرمربی تیم ملی در جمع بازیکنان حاضر شده و دقایقی برای آنها صحبت کردند.

سجادی به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی خسته نباشید گفت و خاطر نشان کرد: باعث افتخار است که در جمع شما حضور دارم. برای تک تک شما عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم اردوهایی که تاکنون پشت سر گذاشته‌اید خوب بوده باشد. همچنین امیدوارم چند روز باقی مانده هم به بهترین شکل پیش برود.

وی افزود: در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت ذکر خیر همه شما شد و زحمات شما و فعالیت‌های آقای کی‌روش را در هیئت دولت گزارش کردم. همه خیلی مشتاقند که بهترین اخبار را بشنوند و بسیار پیگیر کارهای شما هستند. هیئت دولت پیگیر شما و تیم ملی و اتفاقات خوبی است که ان‌شاءالله با تلاش شما در قطر می‌افتد. اکنون هم به نمایندگی از دولت در کنار شما حضور دارم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها