فکر نمی‌کردیم تیم مجیدی قهرمان شود

حاجیلو: از مهدی قایدی ناراحتم

هر کدام از هواداران استقلال را که می‌بینم درباره او حرف می‌زنند. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشد.

حاجیلو: از مهدی قایدی ناراحتم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است کسی فکر نمی‌کرد تیم تحت هدایت مجیدی قهرمان لیگ برتر شود، اما اتحاد عامل این زمینه شد. برای قهرمانی دوباره استقلال باید مسیر اتحاد را پیش بگیرد.

اصغر حاجیلو پیرامون تکذیب شایعه استعفای فتح‌الله‌زاده توسط باشگاه استقلال، اظهار داشت: از بازگشت ایشان به مدیریت باشگاه استقلال خوشحال شدم. تا پیش از اینکه مدیرعامل شوند گهگاهی به دفترشان می‌رفتم و صحبت که می‌کردیم همیشه این آرزو را داشت که به استقلال برگردد و ستاره سوم را بگیرد. این آرزوی مشترک آقای فتح‌الله‌زاده و ناصرخان بود که متاسفانه آخرین مرتبه که با ناصرخان به فینال آسیا رفتیم نتوانستیم قهرمان شویم و امروز دوباره می‌تواند هدفش را دنبال کند. طبیعتاً پیرامون تیم‌های بزرگ شایعه زیاد است، این موضوع به صراحت توسط خود باشگاه تکذیب شد.

وی با اشاره به قهرمانی استقلال در سوپرجام تصریح کرد: عملکرد ساپینتو تا به امروز قابل قبول بوده اما هنوز هم جای محک بیشتری دارد. فصل گذشته کمتر کسی فکر می‌کرد تیم قهرمان شود، اما اتحاد باعث شد تیم بدون شکست قهرمان شود. امسال هم اگر همه عوامل تیم اتحاد داشته باشند، قطعاً قهرمانی امکان‌پذیر‌ است. بعد از گذشته یازده هفته از لیگ برتر آشنایی ساپینتو با شرایط و جو فوتبال کشورمان بیشتر شده است. شناخت بیشتر می‌تواند در زمینه موفقیت به وی کمک کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به کیفیت محمد محبی عنوان کرد: محمد محبی در استقلال کارایی زیادی نشان داد و  شاید باید گفت خیلی دیر به این تیم آمد! هر کدام از هواداران استقلال را که می‌بینم درباره او حرف می‌زنند. امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشد.

حاجیلو در پاسخ به این سوال که چرا قایدی نتوانسته کیفیت گذشته خود را تکرار کند، گفت: از مهدی قایدی ناراحتم. چرا؟ چون هنوز نتوانسته به کیفیت فوتبالی قبل جدایی از استقلال بازگردد. او استعداد زیادی دارد نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. منتهی بازیکنی با این استعداد او، هر زمان که بخواهد می‌تواند به روزهای خوب گذشته برگردد که امیدوارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد. چرا فوتبالیستی با استعداد قایدی می‌تواند کیفیت خیلی بالایی نشان بدهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها