بیانی: محبی نشان داد فراتر از استقلال بازی می‌کند

اگر ساپینتو از تمام توان بازیکنانش استفاده کند نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

بیانی: محبی نشان داد فراتر از استقلال بازی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد کلاس بازی محمد محبی متفاوت با دیگر بازیکنان این تیم است. 

شاهین بیانی درباره قهرمانی تیم فوتبال استقلال در سوپرجام که با برتری یک بر صفر مقابل نساجی مازندران رقم خورد، اظهار داشت: استقلال این فصل در یارگیری موفق عمل کرده و دست ساپینتو پر است. آنها از شروع فصل روز به روز بهتر شدند، هر چند که هنوز ساپینتو نتوانسته است از همه بازیکنانش به خوبی استفاده کند. سرمربی به ترکیب تیمی که نتیجه نگرفته است، دست نمی‌زند و طبیعی هم هست، اما بازیکنان خیلی خوبی بیرون از ترکیب هستند، از جمله ابوالفضل جلالی و صالح حردانی. جلالی یکی از سه دفاع چپ خوب لیگ است و حتی شانس رفتن به جام جهانی همراه با تیم ملی را دارد. این بازیکن در بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل اروگوئه خوب بازی کرد، ولی ساپینتو از او استفاده نمی‌کند.

«در پست دفاع چپ، کلاس کار جعفر سلمانی و ابوالفضل جلالی با هم فرق دارد.»، وی با بیان این جمله افزود: حردانی در دفاع راست عملکرد خوبی داشته و بهتر است در این پست بازی کند و کوین یامگا یک خط جلوتر برود. زبیر نیک‌نفس نیز سال گذشته یکی از بهترین هافبک‌ دفاعی‌های استقلال بود و امسال از او استفاده نمی‌شود. اگر ساپینتو از تمام توان بازیکنانش استفاده کند نتایج بهتری کسب خواهد کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با تمجید از عملکرد محمد محبی تصریح کرد: محبی نشان داد فراتر از استقلال بازی می‌کند و می‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد. محبی مهره‌ای است که بار حمله روی دوش او بوده و به خوبی وظایفش را انجام می‌دهد. کلاس بازی او متفاوت از سایر بازیکنان است. ما می‌بینیم از زمانی که از پرتغال بازگشت پیشرفت زیادی داشت و اگر این روند را ادامه دهد یکی از بهترین نفرات استقلال خواهد شد.

بیانی در مورد تعطیلی لیگ برتر به دلیل آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام جهانی قطر گفت: کی‌روش زمان بیشتری می‌خواهد تا روی توان جسمانی بازیکنان تیم ملی کار کند. ایران تنها از نظر توان جسمانی و بالا بردن قدرت بدنی می‌تواند شانس صعود از گروهش را داشته باشد. کی‌روش این مسئله را می‌داند و روی آن کار می‌کند. ما شانس صعود داریم، اما کارمان سخت است. ما در گروهی قرار داریم که با یک پیروزی و یک تساوی می‌توانیم صعود کنیم، چون تیم‌ها امتیاز می‌دهند. بنابراین، دلیل اینکه لیگ‌مان زودتر تعطیل شد همین مسئله بود که کی‌روش توان بدنی و جسمانی بازیکنان را بالا ببرد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها