بابایی، اسلحه پنهان ساپینتو؟

ین فوتبالیست شوتزن با قد ۱۸۳ سانتی متری اش علاوه بر قدرت سرزنی، توانایی حمل توپ و عبور از یار مقابلش را هم دارد.

بابایی، اسلحه پنهان ساپینتو؟

پیمان بابایی بازیکن ۲۸ ساله تیم استقلال که در ابتدای فصل جاری از باشگاه تراکتور به این تیم پیوست پس از حضور بعنوان بازیکن ذخیره و درخشش در سه بازی ابتدایی لیگ برتر جاری از بازی چهارم مقابل پیکان در ترکیب اصلی استقلال به میدان آمد. بابایی در دقیقه چهارم دیدار هفته ششم مقابل نساجی مازندران پس از یک توپ ربایی از مقابل علیرضا حقیقی دروازه بان تیم قائمشهر توانست گل اول استقلال را وارد دروازه حریف کرده و نقش شوکر را برای نماینده مازندران بازی کند. شوکی که باعث شد شاگردان حمید مطهری در همان نیمه اول گل دوم را هم خورده و سپس یکی از بازیکنان شان را به دلیل عصبی شدن از دست بدهند و استقلال در پایان آن مسابقه رکورد خلق موقعیت در تاریخ لیگ برتر را بزند. گلی که بابایی زد در ادامه مقدمات به ثمر رساندن گل های دوم و سوم توسط یامگا (از روی نقطه پنالتی) و محمد محبی را هم فراهم کرد.

این بازیکن که در دیدار قبلی استقلال مقابل هوادار در لیست بازیکنان استقلال هم جایی نداشت با پشت سر گذاشتن مصدومیت جزیی اش، حالا آماده حضور در دیدار سوپرجام است. فوروارد تبریزی که از آمادگی جسمانی بالایی برخوردار است در دیدار مقابل ذوب آهن در هفته دهم ۴۶ دقیقه در زمین بود و بین دو نیمه جای خود را به مهدی قائدی داد ولی حالا با آمادگی زیادی که از خودش در تمرینات روزهای گذشته نشان داده قطعا اسلحه پنهان ساپینتو و یکی از بازیکنان تعویضی برای بازی مقابل حریف سوپرجام استقلال به شمار برود. گرچه ممکن است ساپینتو با قرار دادن بابایی در ترکیب اصلی همه را سورپرایز کند.

این فوتبالیست شوتزن با قد ۱۸۳ سانتی متری اش علاوه بر قدرت سرزنی، توانایی حمل توپ و عبور از یار مقابلش را هم دارد. بابایی سابقه بازی در باشگاه های آذربایجانی مانند گسترش فولاد و ماشین سازی را داشته و در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ نیز به عنوان لژیونر در لیگ برتر جمهوری آذربایجان هم توپ زده است. او که از باشگاه تراکتور به عنوان یار قرضی در باشگاه سومقاییت بازی می کرد در سی هفته حضورش در آن مسابقات موفق شد 10 هم گل برای تیم باشگاهی اش به ثمر برساند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها