قربانی: چند مساوی بد باعث شد صدرنشین نباشیم

این تعطیلی‌ها به کیفیت فنی بازی‌ها ضربه می‌زند، ولی با توجه به انجام بازی‌های جام جهانی، باید با این شرایط کنار بیاییم.

قربانی: چند مساوی بد باعث شد صدرنشین نباشیم

هافبک تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد، آنها در بازی برابر مس رفسنجان مستحق برد بوده‌اند.

محمد قربانی درباره تساوی بیرون از خانه تیمش برابر مس رفسنجان گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم و هوای سنگین رفسنجان هم در شروع بازی کار ما را سخت کرد، ولی در ادامه وضعیت بهتر شد. در مجموع و در نیمه اول مس بهتر از تیم ما بود، ولی در نیمه دوم تیم ما برتر از میزبان بود و موقعیت‌های خوبی را هم ایجاد کردیم که هدر رفت. با اینکه مس هم چند موقعیت داشت، اما فرصت‌های ما برای گلزنی بهتر بودند و فکر می‌کنم در این استحقاق برد را داشتیم.

وی در مورد قرار گرفتن سپاهان در رده چهارم جدول رده‌بندی در پایان هفته یازدهم لیگ برتر خاطر نشان کرد: ما در بعضی از بازی‌های امتیازهای راحتی را از دست دادیم و چند مساوی بد باعث شد تا در حال حاضر صدرنشین نباشیم که می‌توان به همین بازی یا بازی با مس رفسنجان اشاره کرد.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا آنها می‌توانند در این فصل قهرمان لیگ شوند، تصریح کرد: رقابت بین مدعیان فشرده است و هیچ چیز را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. 19 هفته دیگر باقی مانده است و تیمی قهرمان می‌شود که کمترین لغزش را داشته باشد. امیدوارم آن تیم ما باشیم.

قربانی درباره تعطیلی طولانی مدت بازی‌های لیگ برتر، اظهار داشت: من و تعدادی دیگر از بازیکنان رده سنی امید به اردوی بزرگسالان دعوت شدیم و همچنان در شرایط تمرین قرار می‌گیریم، ولی طبیعتاً این شرایط برای خیلی از بازیکنان لیگ برتری خوب نیست. این تعطیلی‌ها به کیفیت فنی بازی‌ها ضربه می‌زند، ولی با توجه به انجام بازی‌های جام جهانی، باید با این شرایط کنار بیاییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها