از کودکی لیگ انگلیس را دنبال می‌کردم

صیادمنش: از حضور در هال‌سیتی هیجان‌زده‌ هستم

تلاش می‌کنم تا همه توانم را برای کمک به تیمم به کار گیرم. این مهمترین موضوع است و من تا پایان برای تیمم مبارزه خواهم کرد.

صیادمنش: از حضور در هال‌سیتی هیجان‌زده‌ هستم

اللهیار صیادمنش، بازیکن ایرانی از حضور در تیم هال‌سیتی انگلیس ابراز خوشحالی کرد. 

اللهیار صیادمنش پس از 1.5 سال بازی قرضی در زوریا لوهانسک اوکراین اکنون برای تیم انگلیسی هال‌سیتی با همین شرایط به میدان خواهد رفت. هال‌سیتی سومین تیمی است که مهاجم ایرانی فنرباغچه ترکیه در آن به صورت قرضی تا پایان فصل جاری بازی می‌کند.

صیادمنش به سایت رسمی هال‌سیتی انگلیس گفت: خوشحالم که در یک تیم بزرگ با هوادارانی شگفت‌انگیز هستم. تلاش می‌کنم تا همه توانم را برای کمک به تیمم به کار گیرم. این مهمترین موضوع است و من تا پایان برای تیمم مبارزه خواهم کرد.

مهاجم جدید هال‌سیتی افزود: من از کودکی لیگ‌های انگلیس را دنبال می‌کردم. بسیار هیجان‌زده‌ام که می‌توانم اینجا بازی کنم. می‌خواهم به هال‌سیتی کمک کنم. ما توانمندی بالا و تیم جوانی داریم. در آخرین بازی هال‌سیتی در ورزشگاه بودم و فضای خوبی بر آنجا حاکم بود. بی‌صبرانه منتظر بازی در این ورزشگاه با حضور هواداران هستم و امیدوارم به زودی یکدیگر را ببینیم.

هال‌سیتی در چمپیونشیپ که سطح دوم فوتبال باشگاهی انگلیس پس از لیگ برتر محسوب می‌شود، حضور دارد. این تیم با 32 امتیاز در جدول رده‌بندی 24 تیمی این رقابت‌ها نوزدهم است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها