قائدرحمتی: گل نخوردن در ۷ بازی فوق‌العاده است

امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان فصل بهترین نتایج را کسب کنیم.

قائدرحمتی: گل نخوردن در ۷ بازی فوق‌العاده است

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک انگیزه زیادی دارد تا با درخشش در این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شود.

محمود قائدرحمتی درباره پیروزی پرگل تیمش برابر نساجی گفت: ما با یکی از تیم‌های خوب و باکیفیت لیگ برتر روبه‌رو شدیم و اعضای کادر فنی به خوبی آنها را برای ما آنالیز کرده بودند. خوشبختانه توانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم و به پیروزی برسیم‌. این برد قطعاً در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد.

وی ادامه داد: نکته مهم دیگر این بود که به هیچ عنوان نمی‌خواستیم در  این بازی گل بخوریم. خوشبختانه در هفت بازی اخیر دروازه ما باز نشده که این یک آمار فوق‌العاده است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و در پایان فصل بهترین نتایج را کسب کنیم.

قائدرحمتی که در این بازی یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: من امسال موقعیت‌های زیادی برای گل زدن داشتم و اگر کمی بیشتر تمرکز می‌کردم قطعاً این آمار بهتر هم می‌شد. تا الان دو گل زده‌ام، یک پاس گل داده‌ام و یک پنالتی هم گرفته‌ام. امیدوارم در دیدارهای آینده شرایط من بهتر شود.

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم در خاتمه تصریح کرد: امسال شرایط خوبی دارم و می‌خواهم بازی به بازی بهتر شوم. یکی از هدف‌های مهم من رسیدن به پیراهن تیم ملی است و امیدوارم و انگیزه زیادی دارم تا به این هدف دست پیدا کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها