استقلال به ترکیه می‌رود

ریکاردو ساپینتو از مدیران باشگاه استقلال درخواست برپایی اردوی خارج از کشور کرده .

استقلال به ترکیه می‌رود

رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در پایان هفته یازدهم تعطیل شد تا تیم ملی، مرحله اول اردوی نهایی خود پیش از شروع جام جهانی 2022 را استارت بزند. به این ترتیب 16 تیم لیگ برتری، تعطیلات طولانی مدتی را شروع کردند که تجربه آن را در این مقطع از فصل نداشتند. بعضی از تیم ها از جمله استقلال در نظر دارند تا بخشی از این تعطیلات را به اردوی خارجی اختصاص دهند.

ریکاردو ساپینتو از مدیران باشگاه استقلال درخواست برپایی اردوی خارج از کشور کرده و در صورتی که این خواسته با موافقت همراه شود، آبی‌ها احتمالا در دوران جام جهانی، در کشور ترکیه (محل اردوی خارجی احتمالی) حاضر خواهند بود.

استقلال در حال حاضر با 22 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی حضور دارد. مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر که امسال با سرمربی خارجی در مسابقات حضور یافته، روز چهارشنبه در دیدار سوپرجام به مصاف نساجی خواهد رفت. با توجه به در پیش بودن این دیدار، شاگردان ساپینتو، تعطیلات خود را یک هفته دیرتر شروع می کنند.

آبی‌ها بعد از بازی سوپرجام آن تعداد روز که کادر فنی در نظر خواهد گرفت، استراحت می کنند و بعد از آن، تمرینات خود را شروع خواهند کرد. در صورتی که با برگزاری اردوی خارجی موافقت شود، حضور در ترکیه برنامه آتی آنها خواهد بود و در غیر این صورت، آماده سازی برای شروع دوباره لیگ در ایران پیگیری می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها