فرهاد مجیدی، اینجا ما تو را فراموش نمی‌کنیم

الوصل دو بر صفر از اتحاد کلبا پیش افتاد اما اتحاد کلبا گل های خورده را در نیمه دوم جبران کرد.

فرهاد مجیدی، اینجا ما تو را فراموش نمی‌کنیم

فرهاد مجیدی را در تیم‌های راپیدوین و العین کنار بگذاریم باید بگوییم بیشتر عمر دوران بازیگری فرهاد مجیدی در تیم های خارجی، در تیم الوصل سپری شد و گل های متعدد او موجب شد تا یکی از موفق‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه الوصل لقب بگیرد و نزد تماشاگران این تیم به شهرت و محبوبیت خاصی دست یابد.

یک بازیکن ریز نقش و سرعتی در ترکیب الوصل که از خط دفاعی هر تیمی عبور می کرد و گل می زد. در سال های دوران حضور او ردپای این بازیکن در همه پیروزی های الوصل دیده می شد و اگر در مسابقه‌ای گل نمی زد، پاس گل می داد.

یکشنبه شب و در بازی الوصل – اتحاد کلبا فرهاد مجیدی در قامت مربی حریف در استادیوم الوصل در شهر دبی حاضر شد و تماشاگران تیم میزبان برای قدرشناسی از فرهاد مجیدی بنری را به استادیوم الوصل آورده بودند که روی آن نوشته بود:« فرهاد، تو اینجا خاطرات شیرین و بزرگی داری...»

و چه مسابقه فراموش نشدنی. ابتدا تیم الوصل دو بر صفر از اتحاد کلبا پیش افتاد اما اتحاد کلبا گل های خورده را در نیمه دوم جبران کرد و در مصاف با صدرنشین لیگ برتر امارات به یک امتیاز مهم دست پیدا کرد. با توجه به روند خوبی که فرهاد مجیدی در مربیگری و در لیگ برتر امارات آغاز زده و محبوبیت در باشگاه الوصل پیش‌بینی می شود، در آینده‌ای نزدیک هدایت تیم دوران بازیگری‌اش را بر عهده بگیرد و این‌بار تماشاگران الوصل فرهاد مجیدی را در قامت سرمربی تیم‌شان تشویق کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها