قلعه‌نویی پیش از ساپینتو گزینه مربیگری استقلال بود

تیم‌های دیگر مشغول یارگیری بودند اما ما نتوانسته بودیم مربی مدنظرمان را پیدا کنیم.

قلعه‌نویی پیش از ساپینتو گزینه مربیگری استقلال بود

اما اکنون، حجت کریمی عضو هیئت مدیره آبی ها در برنامه تلویزیونی ورزشگاه به این موضوع اعتراف می کند که جذب سرمربی ایرانی، در دستور کار وزارت ورزش و اعضای هیئت مدیره بوده که با دلیل مخالفت و پافشاری آجورلو، این ریکاردو ساپینتو بود که به عنوان جانشین فرهاد مجیدی انتخاب شد.

کریمی در بخشی از صحبت هایش درباره انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت: ‌در جلسه‌ای که برای انتخاب مربی داشتیم قرار بر این شد مربی ایرانی انتخاب کنیم و این موضوع را صورتجلسه کردیم. مدیرعامل وقت پیگیر قضیه شد اما موفق به قرارداد بستن با جواد نکونام و چند گزینه دیگر از جمله رضا عنایتی نشد. استقلال باشگاه بزرگی است، با امیر قلعه‌نویی هم مذاکراتی داشتیم و هوادار هم انتظار دارد اگر یادتان باشد در همان زمان هجمه بزرگی به استقلال آمد و گفتند انتخاب سرمربی چه شد؟ تیم‌های دیگر مشغول یارگیری بودند اما ما نتوانسته بودیم مربی مدنظرمان را پیدا کنیم.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال افزود: در نهایت با جذب ساپینتو و قرارداد بستن با او موافقت شد. در جریان نیستم که وزارت ورزش برای جذب او موافقت کرده بود یا خیر. یکی از مشکلاتی که سبب شد نتوانیم همکاری خود با آجورلو را ادامه بدهیم، این بود که خیلی از مسائل در هیأت مدیره اتفاق نمی‌افتاد.

کریمی در مورد اینکه با این تفاسیر فرضیه قبول نکردن حرف هیأت مدیره و وزیر ورزش توسط آجورلو درست بود گفت:‌ در جلسه‌ای که در وزارتخانه برای صورتجلسه برکنار آجورلو داشتیم، گفتم مشکل این بود که هیأت مدیره در جریان خیلی اتفاقات نبود. برخی از عزیزان در جریان بودند (اتفاقات باشگاه استقلال) که هیچگونه حق امضایی نداشتند. اطرافیان آجورلو و افرادی در جریان موارد بودند. همیشه می‌گفتم اگر قرار است کسی پیگیر باشگاه استقلال باشد، باید حق امضاء هم داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها