انتظار برای پاسخ مرد ایتالیایی به شمارش افتاد

مدیران باشگاه استقلال تا امشب منتظر پاسخ مرد ایتالیایی هستند.

انتظار برای پاسخ مرد ایتالیایی به شمارش افتاد

مدیران باشگاه استقلال پس از مذاکره با وکلای استراماچونی تنها تا ساعت ۲۴ امشب منتظر نظر نهایی مرد ایتالیایی خواهند ماند و در غیر این صورت لیست سرمربیان ایرانی و خارجی برای انتخاب روی میز مدیریت قرار می‌گیرد.

با این وجود مسئولان باشگاه استقلال در صورتی که با پاسخ مثبت استرا مواجه شوند با این مربی همکاری خود را ادامه می‌دهند در غیر این صورت مدیران باید به سرعت جذب یک مربی خارجی و یا ایرانی را در دستور کار قرار دهند.

جواد نکونام، فرهاد مجیدی، چیرو فرارا و دو گزینه خارجی دیگر گویا از افرادی هستند که احتمالا شانس حضورشان روی نیمکت استقلال پس از منتفی شدن استرا روی نیمکت بیشتر خواهد بود.

مدیران باشگاه استقلال هم پس از مذاکرات فشرده در روز‌های اخیر امروز منتظر پاسخ مرد ایتالیایی هستند تا برای همیشه وضعیت نیمکت تیمشان مشخص شود. از طرفی استقلالی‌ها لیست آسیایی خود را با نام استراماچونی به فدراسیون فوتبال ارائه دادند و در صورت هر گونه تغییر در سرمربیگری استقلال باید نام سرمربی هم تغییر کند مگر اینکه مرد ایتالیایی دوباره سرمربی آبی‌ها شود.

 استقلالی ها با تمامی خواسته های استراماچونی موافقت کردند و شنیده می شود اگر این مربی پاسخ نهایی اش به آبی ها مثبت نباشد به طور رسمی پایان همکاری طرفین به صدا در می آید و برای همیشه حضور استرا در اتقلال منتفی می شود و مدیران استقلال از فردا برای جذب مربی ایرانی یا خراجی برای نیمکت خود اقدام می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها