ابراهیمی: پرسپولیس هیچ طرح و برنامه‌ای برای تغذیه مهاجمان ندارد

پرسپولیس هنوز در خط دفاع و هافبک با ایرادهایی روبه‌رو است

ابراهیمی: پرسپولیس هیچ طرح و برنامه‌ای برای تغذیه مهاجمان ندارد

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد که جای بازیکنی همانند محسن ربیع‌خواه در ترکیب سرخپوشان خالی است. 

ناصر ابراهیمی  در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: این بازی فقط برای پرسپولیس نتیجه داشت و غیر از این از سوی هر دو تیم هیچ نکته فنی نداشت. نه پرسپولیس و نه ملوان هیچ طرح و برنامه‌ای برای ساختن موقعیت گل روی دروازه حریف نداشتند و شاید 2 یا 3 موقعیت نصف و نیمه گل در 90 دقیقه خلق شد.

وی ادامه داد: پرسپولیس هنوز در خط دفاع و هافبک با ایرادهایی روبه‌رو است. در دفاع‌های چپ و راست وقتی بازیکنان جلو می‌روند، پشت‌شان خالی می‌شود. در زمان برانکو، بازیکنی مثل محسن ربیع‌خواه در خط هافبک بازی می‌کرد که بازی‌اش به چشم نمی‌آمد ولی عصای دست مربی بود و وقتی بازیکنان نفوذ می‌کردند این بازیکن در زمین خودی می‌ماند و پوشش می‌داد. خط هافبک پرسپولیس نیز به هیچ عنوان وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهد و در چند بازی گذشته این ضعف را دیده‌ایم.

مربی پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: سرخپوشان فاقد یک هافبک طراح هستند، با وجود اینکه بازیکنانی مثل ترابی، صادقی و رفیعی در ترکیب حضور دارند اما عملاً هیچ طرح و برنامه‌ای برای تغذیه مهاجمان در تیم نمی‌بینیم. مقابل ملوان هم مثل مسابقات گذشته همان شکل و شمایل بازی‌ به نمایش گذاشته شد و در 20 دقیقه پایانی که چند تعویض انجام شد دیدیم که شرایط مقداری بهتر شد و پرسپولیس به گل رسید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: این شرایط فوتبال فقط مختص پرسپولیس نیست، تیم‌های دیگر مثل استقلال، سپاهان و حتی تراکتور و فولاد هم همین شرایط را دارند. هیچ تیمی به درستی فوتبال خوبی ارائه نمی‌دهد و معدود بازی را پیدا می‌کنیم که خوب از آب در بیاید. تیم‌هایی که آنها را جزو مدعیان قهرمانی نمی‌دانیم خیلی بهتر بازی می‌کنند، چون بازیکنان و اعضای آن تیم‌ها انگیزه بیشتری دارند تا به موفقیت برسند. فوتبال ما سال‌هاست که هیچ بازیکن و ستاره‌ای را به خود ندیده و بازیکنانی را هم که الان در فوتبال ما هستند، بیشتر اسم دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها