گل‌گهر و الهویی جریمه شدند/ محرومیت تعلیقی قلعه‌نویی

سرمربی گل‌گهر سیرجان به دلیل اتفاقات دیدار با استقلال به محرومیت تعلیقی محکوم شد.

گل‌گهر و الهویی جریمه شدند/ محرومیت تعلیقی قلعه‌نویی

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی رأی خود را درباره دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال به شرح زیر است:

مسابقه دو تیم گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته هفتم برگزار و از سوی امیر قلعه‌نویی سرمربی و سعید الهویی مربی تیم گل‌گهر، تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل داور مسابقه و رفتار غیر ورزشی رخ داد.

با اعلام کمیته انضباطی، در خصوص تخلف انتسابی گل‌گهر سیرجان مبنی بر داشتن 7 بازیکن اخطاری و تخلف امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی به ترتیب مبنی بر بدرفتاری و رفتار غیر ورزشی، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش ناظر و داور مسابقه، تخلفات انتسابی به افراد فوق محرز و مسلم تشخیص داده شد و استناد به مواد 55 و 58 و 64 مقررات انضباطی با لحاظ ماده 94 این مقررات، باشگاه گل‌گهر سیرجان به پرداخت مبلغ 260 میلیون ریال جریمه نقدی و امیر قلعه‌نویی به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم که به مدت یک سال تعلیق می‌شود، محکوم شد. وی باید مبلغ 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سعید الهویی نیز به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره قابل اجرا بوده و در خصوص جریمه تعیینی امیر قلعه‌نویی، ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف بوده و نسبت به سایر موارد قطعی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها