همدانی: ساپینتو باید تغییراتی در تفکراتش بدهد

شاید دوره بدنسازی استقلالی‌ها سنگین شده بود، اما بدن بازیکنان تا حالا باید آماده می‌شد.

همدانی: ساپینتو باید تغییراتی در تفکراتش بدهد

بازیکن پیشین استقلال معتقد است آبی‌ها باید از بن‌بستی که از لحاظ تاکتیکی با آن روبه‌رو شده‌اند، خارج شوند.

ستار همدانی درباره عملکرد استقلال در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: بازی جالبی ندیدیم و تنها نکته مثبت مسابقه،‌ برد استقلال بود که سبب شد تیم از کورس قهرمانی عقب نماند. سه تعویض نیمه دوم استقلال نشان داد ساپینتو شاید در چیدمان خودش اشتباه کرده است و تیم با این تعویض‌ها، میانه زمین را در اختیار گرفت.

«کوین یامگا نباید در پُست دفاع راست بازی کند و باید وینگر باشد.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: صالح حردانی بازیکنی خلاق و مؤثر است که در دفاع راست می‌تواند زوج خوبی با یامگا تشکیل بدهد. احساس می‌کنم ساپینتو باید تغییراتی در تفکراتش بدهد. ذوب‌آهن تیمی باکیفیت و سرسخت است، اما بیشتر برای نباختن تلاش می‌کرد. این تیم یک سوم میانی زمین را کنترل کرده بود و اجازه بازیسازی به هافبک‌های استقلال نمی‌داد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از هافبک‌های این تیم خاطر نشان کرد: استقلال باید از این بن‌بست تاکتیکی خارج شود. مهاجمان بسیار خوبی مانند محمد محبی و مهدی قایدی در استقلال حضور دارند که باید تغذیه شوند. به نظرم سرعت لازم در میان هافبک‌ها وجود ندارد. زمانی که سعید مهری به زمین آمد، سرعت بازی استقلال بالا رفت.

همدانی با بیان اینکه کادر فنی استقلال در دیدارهای آینده می‌تواند از بازیکنانی چون مهری و نیک‌نفس در ترکیب اصلی استفاده کند، به تسنیم گفت: این نفرات از پس کار برمی‌آیند و می‌توانند به بازی سرعت بدهند؛ مسئله‌ای که نیاز هافبک‌های استقلال است. مهدی مهدی‌پور فصل گذشته در زمین یک رهبر بود، اما در فصل جاری بازیکن سال گذشته نیست.

وی راجع به دلیل اُفت هافبک‌های استقلال بیان کرد: شاید دوره بدنسازی استقلالی‌ها سنگین شده بود، اما بدن بازیکنان تا حالا باید آماده می‌شد. به نظرم نکاتی مانند دوندگی، سازندگی، بازی مالکانه و سرعت دادن به بازی که از هافبک‌های استقلال می‌خواهیم، در تیم دیده نمی‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها