علیزاده: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، چه خوب چه بد

منشا مهره کلیدی برای ما است. سال گذشته بازیکن تاثیر گذار ما بود. تلاش می‌کنیم این بازیکن به چرخه تیم برگردد.

علیزاده: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، چه خوب چه بد

معاون باشگاه مس رفسنجان گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است، چه سرحال باشد چه نباشد.

علی علیزاده در مورد شرایط تیم فوتبال مس رفسنجان در آستانه بازی با پرسوپلیس، اظهار داشت: تیم شرایط  خوبی دارد و همه بچه‌ها سرحال هستند. در بازی قبلی تراکتور را بردیم. این تیم واقعا پرمهره است و مربی با دانشی دارد. برد ما چیزی از شایستگی‌های تراکتور کم نمی‌کند. این تیم، تیم بسیار بزرگی است. خداراشکر برنده زمین شدیم.

وی افزود: بازی سختی با پرسپولیس داریم. مسابقه آنها با سپاهان را آنالیز کردیم. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم که بتوانیم روند خودمان را حفظ کنیم و از تهران با دست پر به رفسنجان برگردیم. تمرکزمان روی این است که فردا بازی خیلی خوبی را ارائه بدهیم.

معاون باشگاه مس رفسنجان در خصوص اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس با توجه به نتایج هفته‌های اخیر شرایط خوبی ندارد، گفت: پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. چه مریض باشد چه نباشد، چه سرحال باشد یا نباشد، چه خوب یا بد باشد. تیم بزرگی است و ما تلاش می‌کنیم با نتیجه خوب از زمین آزادی خارج شویم. 

وی تصریح کرد: حریف ما تیم پرمهره‌ای است. از درون دروازه تا نوک خط حمله، بازیکنان کلیدی دارد. کادرفنی خیلی خوب و مجربی دارند. با اینحال تیم ما هم روند خیلی خوبی دارد. همه بچه‌ها سرحال هستند و آماده‌ایم که بازی خوبی را در مقابل پرسپولیس انجام بدهیم.

علیزاده در خصوص افت کیفی گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای مس رفسنجان، اظهار داشت: منشا باید خیلی ممنون محمد ربیعی باشد که با او اختصاصی کار و صحبت می‌کند. سرمربی تیم در تلاش است تا این بازیکن به شرایط خوبش برگردد. منشا مهره کلیدی برای ما است. سال گذشته بازیکن تاثیر گذار ما بود. تلاش می‌کنیم این بازیکن به چرخه تیم برگردد.

وی افزود: البته اتفاقات اول فصل هم بی تاثیر نبود. با روح و روانش بازی و او را اذیت کردند. در حق این بچه بی معرفتی شد. همه باید دست به دست هم بدهیم که اتفاق مثبتی رقم بخورد. او فصل قبل آقای گل ایران شد و امیدواریم به شرایط آرمانی خودش برگردد. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها