اعتراض کیمیچ به مجازاتش پس از لگد کردن پای سانچو + عکس

مدافع آلمانی تیم بایرن مونیخ از تصمیم داور برای جریمه کردن او به خاطر خطا روی بازیکن انگلیسی دورتموند انتقاد کرد.

اعتراض کیمیچ به مجازاتش پس از لگد کردن پای سانچو + عکس

یاشوا کیمیچ مدافع تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است به خاطر اتفاقی که در بازی شب گذشته (شنبه) تیمش مقابل بوروسیا دورتموند رخ داد و متعاقب آن با کارت زرد داور جریمه شد، در حق او اجحاف شده است.

در دیدار که با پیروزی 2 بر صفر دورتموند و قهرمانی آنها در سوپرجام آلمان خاتمه یافت، دوربین‌های تلویزیونی لحظه‌ای را شکار کردند که در آن کیمیچ پای جیدون سانچو را لگد کرد. داور مسابقه نیز با دیدن این صحنه مدافع بایرن مونیخ را با کارت زرد جریمه کرد. با وجود شدت آسیب وارده که باعث شد پای سانچو بانداژ شود، کیمیچ معتقد است که حرکتش سزاوار جریمه داور نبوده است چون اتفاقی که رخ داد، بیشتر تقصیر خود سانچو بوده تا او.

کیمیچ به شبکه DAZN‌ گفت: از بدشانسی آن اتفاق افتاد. من می‌خواستم توپ را بزنم و او پای خود را جلو آورد. من به او ضربه‌ای نزدم و عصبانیتم هم از این همین بود که با وجود اینکه کاری نکردم کارت زرد گرفتم. برخوری که صورت گرفت کاملاً اتفاقی بود.

بیشتر بخوانید

  • فوتبال جهان| دورتموند پس از 3 سال سوپرجام آلمان را از چنگ بایرن مونیخ خارج کرد

کیمیچ ادامه داد: اگر به جای کارت زرد، کارت قرمز گرفته بودم، از کوره در می‌رفتم.

در حالی که حرکت کیمیچ انتقادات فراوانی را برای او به همراه داشت، سرمربی این بازیکن 24 ساله هم تأکید کرد که بعید می‌داند او این با قصد و غرض روی حریف خطا کرده باشد. کواچ به شبکه ZDF گفت: جوشوا به عمد پای بازیکن حریف را لگد نکرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها