کواچ: با وجود سلطه بر بازی باختیم/ فعلاً از این بیشتر نمی‌توان انتظار داشت

- سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ باخت تیمش مقابل دورتموند در سوپرجام آلمان را با توجه به ماهیت بازی تلخ توصیف کرد.

 کواچ: با وجود سلطه بر بازی باختیم/ فعلاً از این بیشتر نمی‌توان انتظار داشت

تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (شنبه) در سوپرجام فوتبال آلمان در خانه حریفش بوروسیا دورتموند با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

نیکو کواچ سرمربی بایرن در نشست خبری پس از این مسابقه باخت تیمش را حاصل اشتباهات فردی دانست هرچند باز هم از عملکرد شاگردانش ابراز خرسندی کرد.

کواچ که تیمش از کسب چهارمین قهرمانی متوالی در سوپرجام آلمان باز ماند، به خبرنگاران گفت: قطعاً ما ناراحتیم چون بازی را باختیم. نمایش متوسطی ارائه کردیم نه یک نمایش بسیار خوب. این بایرن مونیخ بود که بر بازی سلطه داشت اما اشتباهاتی که مرتکب شدیم به دورتموند اجازه گلزنی داد. در سمت مقابل خودمان نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم، بهره‌ای ببریم و به همین دلیل بود که بازی را باختیم.

سرمربی بایرن مونیخ ادامه داد: در چهارمین هفته اردوی آماده‌سازی پیش فصل‌مان هستیم. این اولین بازی ما بود که در آن تمام بازیکنان‌مان 90 دقیقه در زمین بازی حضور داشتند پس شما بیشتر از این نمی‌توانید از این تیم انتظار داشته باشید. ناراضی نیستم اگرچه بازی‌مان خارق‌العاده نبود. باید از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده می‌کردیم نه اینکه به دورتموند اجازه دهیم بازی را به سمتی که می‌خواهد هدایت کند. بیش از اندازه توپ لو دادیم و مسبب آغاز ضدحملات حریف شدیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها