سولسشایر: باید شرایط مگوایر برای بازی با چلسی بررسی شود/ نمی‌خواستم در مورد استفاده از پوگبا ریسک کنم

سرمربی نروژی شیاطین سرخ می‌گوید نمی‌خواسته بابت استفاده از پوگبا در بازی با میلان ریسک کند.

 سولسشایر: باید شرایط مگوایر برای بازی با چلسی بررسی شود/ نمی‌خواستم در مورد استفاده از پوگبا ریسک کنم

اولگنار سولسشایر که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در آخرین بازی خود در تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی در کاردیف ولز پس از تساوی 2 - 2 مقابل میلان، در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 حریف خود را از پیش‌رو برداشتند، پس از این بازی گفت: هیچگاه نمی‌توانید بابت از دست دادن بازیکنی در نتیجه مصدومیت خوشحال باشید و از دست دادن اریک بایی - که در بازی با تاتنهام مصدوم شد - در آستانه شروع فصل جدید ضربه بزرگی به ما زد. ما پنج هفته خیلی خوب را در تور پیش‌فصل سپری کردیم و هنوز یک هفته دیگر برای آماده‌سازی زمان داریم. ما نشان دادیم که چقدر مصمم هستیم و امیدوارم این رویه را در شروع لیگ هم داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص هری مگوایر که گفته می‌شود منچستریونایتد برای جذب او با لسترسیتی به توافق رسیده است، اظهار داشت: امیدوارم جزئیات کوچک هم حل شوند و ما بتوانیم به زودی این خبر را اعلام کنیم. مگوایر در تابستان تنها چند بازی انجام داده و وقتی او را به خدمت گرفتیم، باید شرایطش را ارزیابی کنیم و ببینیم که آیا او شرایط بازی در دیدار با چلسی در هفته اول لیگ برتر را دارد یا خیر.

سرمربی شیاطین سرخ همچنین درباره علت غیبت پوگبا در این بازی اظهار داشت: پل احتمالاً اوایل هفته آینده (دوشنبه) به تمرینات بازمی‌گردد. او در واقع دچار مصدومیت نشده و تنها کمی - از ناحیه کمر - درد دارد. پوگبا مصدوم نشده و نمی‌خواستم در مورد استفاده از او در این دیدار ریسک کنم. پل برای بازی با چلسی آماده خواهد بود.

سولسشایر همچنین در خصوص بازی با میلان یادآورد شد: بازیکنان ما تلاش خوبی از خود نشان دادند. بازی فراز و نشیب‌هایی داشت و ما ثبات لازم را نداشتیم. ما بازی را خوب شروع کردیم، اما در ادامه گلی دریافت کردیم. پس از آن بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم. در ادامه تغییرات اندکی در ترکیب‌مان ایجاد کردیم که خوب بود و ما بازی با را قدرت به پایان بردیم. در پنالتی‌ها هم عالی عمل کردیم.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ در پایان خاطرنشان کرد: حالا برای بازی بعدی‌مان آماده‌ایم. دیدار با چلسی که روز فوق‌العاده‌ای در اولدترافورد خواهد بود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها