عذرخواهی کواچ بابت اظهاراتش در مورد لروی سانه

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ بابت اظهاراتش در مورد مهاجم آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی ابراز تأسف کرد.

عذرخواهی کواچ بابت اظهاراتش در مورد لروی سانه

تیم فوتبال بایرن مونیخ شب گذشته (سه شنبه) در دیداری دوستانه در جام آئودی با نتیجه 6 بر یک مقابل فنرباغچه به پیروزی رسید و به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

نیکو کواچ سرمربی باواریایی‌ها پس از این بازی بابت اظهارات اخیرش درباره لروی سانه، مهاجم آلمانی تیم فوتبال منچسترسیتی که بایرن مونیخ مترصد جذب وی است، عذرخواهی و اعتراف کرد که به خاطر هیجان زده شدن درباره انتقال او به جمع شاگردانش صحبت‌هایی را عنوان کرده که نادرست بوده است. کواچ هفته گذشته گفت که اطمینان دارد سانه به بایرن مونیخ می‌رود و گواردیولا هم در پاسخ عنوان کرد ترجیح می‌دهد چیزی نگوید که کارفرمایان سابقش را آزار دهد.

کواچ گفت: من با پپ گواردیولا صحبت کردم و از او به خاطر صحبت‌هایم عذر خواستم. حرف‌هایم بیش از اندازه تند بود. در آینده سعی می‌کنم که بیشتر خویشتنداری کنم. همچنین از باشگاه منچسترسیتی هم عذرخواهی می‌کنم.

کواچ با وجود عذرخواهی موضع قبلی‌اش را درباره سانه حفظ کرد و افزود: من همیشه درباره حقایق صحبت می‌کنم. چیزی که درباره سانه گفتم هم کاملاً درست و معتبر بود.

اظهارات کواچ نارضایتی مدیر اجرایی باشگاه کارل هاینتس رومنیگه را هم در پی داشت و او پیش از بازی به شبکه ZDF آلمان گفت که آنچه سرمربی تیم گفته برای او خوشایند نبوده است. حسن صالح‌‌حمیدزیچ هم نارضایتی خود را از اظهارات کواچ بیان کرد و به رومنیگه بابت انتقاد از سرمربی تیم حق داد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها