فردا؛ جلسه اولیه رسیدگی کمیته انضباطی به گزارش‌های ناظران دربی۹۸

قرار است گزارش‌های جدید ناظر داوری، ناظر مسابقه و ناظر ویژه کمیته انضباطی به دست این کمیته برسد و کمیته انضباطی فردا (دوشنبه) ابعاد مختلف اتفاقات دربی98 را بررسی کند.

 فردا؛ جلسه اولیه رسیدگی کمیته انضباطی به گزارش‌های ناظران دربی۹۸

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است فردا گزارش ناظران دربی۹۸ را بررسی کند.

دربی98 در تاریخ 26 اسفندماه در حالی بین پرسپولیس و استقلال برگزار شد که این دیدار حاشیه‌های فراوانی از جمله اعتراض شدید کادر فنی دو تیم به داور، اخراج یحیی گل‌محمدی به‌دلیل درگیری با سیدمهدی سیدعلی (داور بازی) و همچنین ضربه بهزاد غلامپور به سینه مهدی ترابی داشت که تاکنون به این پرونده‌ها رسیدگی نشده است.

پیگیری‌ خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد گزارش‌های ناظران داوری و مسابقه و همچنین ناظر ویژه کمیته انضباطی از اتفاقات دربی98 در روزهای پایانی اسفندماه سال 1400 به کمیته انضباطی ارسال شده است اما این کمیته به‌دلیل نقص گزارش‌های دریافتی، خواستار ارائه گزارش کامل از سوی ناظران شده است،

بر همین اساس قرار است گزارش‌های جدید ناظر داوری، ناظر مسابقه و ناظر ویژه کمیته انضباطی به دست این کمیته برسد و کمیته انضباطی فردا (دوشنبه) ابعاد مختلف اتفاقات دربی98 را بررسی کند. کمیته انضباطی پس از مطالعه گزارش‌ها،‌ در صورت نیاز برخی مربیان و اعضای کادر فنی دو تیم پرسپولیس و استقلال را برای ارائه توضیحات به این کمیته فرا می‌خواند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها